Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Laura W
#33041
Molina wil ik uiteindelijk helemaal op vers zetten, maar nu krijgt ze nog zowel brokken als vers. Als jullie op vakantie gaan nemen julie dan vers mee of gaat de hond tijdelijk op brokken?

Brokken eet Molina alleen als er iets anders doorheen zit zoals Duck, blikvoer, gekookte kip of vis. Brokken zo los eet ze niet, ook niet met warm water er overheen.

Wij willen binnenkort een paar dagen weg in Nederland, dan moet ze maar een paar dagen brok met blik eten, tenzij ik Duck mee kan nemen in een koelbox en dan in het hotel in de vriezer mag leggen. Die paar dagen komt ze met brok en blik ook wel door ;) , maar als we een keer twee weken weggaan vindt ik dat toch niet zo gezond voor haar. Ze is tenslotte vers gewend. Waarschijnlijk nemen we dan een appartementje en dan heb je zelf een vriezer. Misschien moet er dan toch maar een voorraadje mee in de koelbox. Hopelijk blijft het dan wel bevroren.

Hoe lossen jullie dit op?
Door roger
#33045
<<Hoe lossen jullie dit op?<<


je vind toch overal slagers, poeliers, vishandels, grootwarenhuizen , noem maar op............


Gr.
Roger
Door Janet
#33155
Als je in Nederlands blijft, kun je idd bij de supermarkt of dierenwinkel per dag of 2 dagen diepvriesvoeding kopen. Plastic zakje of in een plastic bakje te ontdooien leggen en klaar ;D.
Door aiko
#33212
er is toch ook honden opvang? Ik weet zeker dat er ook zullen zijn die vers geven ( chaseysdagopvang.nl ) van Jolanda kennen we allemaal van deze site. Ik ken haar niet personlijk maar als je op haar site kijkt zul je zien dat jouw hond daar ook echt vakantie heeft. Het zal misschien een ritje zijn met de auto maar dat moet je zelf overwegen. Tis maar een idee.......

Paul
Door Jolly
#33224
Paul ;D, lief dat je me zegt en ja ik voer uitsluitend vers vlees.
Maar ik denk niet dat Laura daarom zit te springen.

Ik zelf denk dat als je in een huisje gaat je in het vriesvakje van je koelkast behoorlijk wat weg kan stouwen( tja dan maar geen ijsjes erin ;D). Duck ken ik niet qua verpakking, dus hoeveel je daarvan mee kan nemen en kan stouwens in zo'n vriesvakje weet ik dus ook niet. Maar het kan dus wel. Als je het in een koelbox bewaard(lees meeneemt) met wat goed bevroren koelelementen dan houd het zich heel lang bevroren zeker wel een uur of 4-5.
Ikzelf voer bibi en daarvan weet ik dat het ontdooid nog eventueel 2 dagen in de koelkast houdbaar is. Dus als je dat met Duck ook kan doen.
Tja en wat het hotel met vriezer betreft: heel lief vragen soms mag het wel.
suc6 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door