Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door syl_kler
#401126
Vraagje, ik ga nu over op vlees, nu kan ik op dit moment het makkelijkst aan smuldier komen. Ik heb veel gelezen over alle merken, maar doe ik mijn hond nu tekort als ik smuldier compleet geef? En zo ja, ik woon in de buurt van Den Haag, wil graag goede tip waar ik dan beter voer kan halen..

Greetzzz Sylvia
Door Lizzy
#401129
Nou, een tijd geleden zou ik direct gezegd hebben JA. Maar, ik begin mijn mening zo langzamerhand te herzien (hoewel nog steeds niet erg overtuigd). Het is ook niet op eigen ervaring gebaseerd trouwens, want ik voer geen versvlees. Maar, inmiddels kennen we toch heel wat mensen die naar volle tevredenheid Smuldier voeren...
Aangezien er geen analyse en geen analyse rapporten openbaar zijn gemaakt (of bestaan) van dit merk, zou ik er zelf niet zo gauw 100% pups mee voeden. Daarvoor heb ik toch teveel twijfels.

Ik zou zelf ook kiezen (met mijn volwassen hond) om Smuldier af en toe af te wisselen met wat anders. En dan denk ik aan een ander merk (dat ook makkelijk te verkrijgen is, neem nou Rodi) of een maaltijdje of 2 zelf samengesteld in de week. En wat lekkere tussendoortjes (2 keer in de week een rauw eitje, met schil! Een traktatie en gezond!). Qua maaltijdje denk ik dan aan bijv. 1 keer in de week een maaltijdje hele/rauwe verse sardientjes en bijv. een keer een maaltijd met alleen spiervlees met bijv. wat gepureerde groentes of lekkere vleesbotjes (zie in de bieb het document "honden en het eten van botten").
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 11 okt 2005, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door danielle1980
#401150
ik ben zo iemand die dus smuldier is gaan geven.
mijn ene reu lijkt het alleen daar goed op te doen en op zelf samenstellen.
de andere merken daar doet ie t gewoon niet zo goed op, misschien te vet ik weet t niet. :-\

maar toch zou ik een ander merk erbij gaan geven om af en toe om af te wisselen.
Door henneke heideveld
#401545
bij een goede dierenzaak zijn zeker energique, duck e.d. te koop.
Even navragen en anders willen ze het vast wel bestellen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door