Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Paul_Barte
#31862
Voor die prijs is ligt het in de winkel. Is het ook nog ingevroren, vervoert, verpakt en verdient Rodi, de groothandel en de winkelier eraan......klere als er 3% spiervlees inzit is het veel denk ik :-\
...tja pens...veel pens...dat kost geen ruk ;D
Door Ink
#31897
Reken even om per kilo.
90 cent of 1,20 voor 4 ons is per kilo ... ?
Nou dan weten we dus ook wat er in de andere merken zit :D. Mjammie!

** De oplossing: 2,25 / 3,00 per kilo.
Door Paul_Barte
#31901
[quote="Ink"]
Reken even om per kilo.
90 cent of 1,20 voor 4 ons is per kilo ... ?
Nou dan weten we dus ook wat er in de andere merken zit :D. Mjammie!

** De oplossing: 2,25 / 3,00 per kilo.
[/quote]

En voor het gemak reken we maar even groothandel, distributie, winstmarge enz. maar ff niet mee 8)
Door sylvia
#31963
Ik betaalde 35 gulden voor 8 kilo bij de kennel grossier

das ongeveer 16 euro voor 8 kilo
Door ~anna~
#31981
Hoeveel ben ik kwijt aan een hond van 25 kg als ik hem cb of bibi zou voeren? van de andere merken ken ik de prijzen wel
Door Femke
#31982
Nou Balupa daar kun je maar op 1 manier achter komen en dat is het te gaan voeren.

Sunday at 700 gram energique op een dag (hond van 22 kilo) en nu ongeveer 380 gram carnibest, bijna de helft dus.

Er zijn wel gemiddelden maar daar kun je m.i. niet écht van uit gaan (is meer een richtlijn) je moet er toch zelf achter komen.
Door ~anna~
#32026
[quote="Femke"]
Nou Balupa daar kun je maar op 1 manier achter komen en dat is het te gaan voeren.

Sunday at 700 gram energique op een dag (hond van 22 kilo) en nu ongeveer 380 gram carnibest, bijna de helft dus.

Er zijn wel gemiddelden maar daar kun je m.i. niet écht van uit gaan (is meer een richtlijn) je moet er toch zelf achter komen.

[/quote]Dat is wel een verschil hij krijgt nu Energique 500 gram per dag no 1 of no 3 Duck 600 gram per dag.
CB lijkt me super goed voer van Bibi hoor je soms dat mensen niet tevreden waren met de samenstelling.Bij mij in de buurt is een afhaalpunt van Bibi anders stap ik over op Duck de reden daarvan is dat ik pup en volwassen hond op hetzelfde voer wil hebben.De pup krijgt puppen Energique en de een zegt tot 8/9 mnd geven de andere zegt tot 6mnd en weer een ander tot4 mnd ze is fijn gebouwd en mag van de da meer voeren ze is ook erg beweegelijk vandaar.Met b.v. Duck heb ik dat gedoe niet meer tot welke leeftijd omdat het voor iedere leeftijd is en ze krijgt het soms al.Maar ik wil niet blijven veranderen van merk wel varieren van smaak binnen een bepaald merk.Met Energique kan dat niet ben verder wel tevreden over dat merk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door