Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sterrekind
#399341
Hallo,

Mijn hond krijgt al een tijdje versvoer.
Ik geef dit alleen s'avonds om 17.00.
Aangezien mijn hond s'morgens ook hongerig is en ik haar s'morgens wel wil voeren vraag ik mij af wat ik haar kan geven. Ik geef nu wel of brood of wat sperziebonen ofzo maar ben opzoek naar meer tips.

Ik hoor het graa.

Groetjes Sterre
Door Lizzy
#399354
Ja, ik zou ook zeggen: de helft van die ene maaltijd. Wat heb je voor hond, als ik vragen mag? Hoeveel kilo weegt zij/hij? En hoeveel versvlees geef je?
Door Mevroi Kruim
#399368
Mijn honden krijgen 's morgens niks. En (meestal) 's avonds genoeg (barf). Er wordt hier nooit gezeurd van honger, alleen op vastendagen (2x per week) wel eens hopvolle blikken richting koelkast ;D
Door danou2004
#399471
Hier word de daghoeveelheid door 2 gedeeld de ene helft s,morgens en de andere s,avonds.2 keer in de week pens en ben net begonnen met kippenekken die geef ik gewoon erbij dus niet als plaatsvervanger.
Door sterrekind
#399609
bedankt voor de reacties.
Mijn hond weegt 30 kilo en krijgt 500 gram versvoer.
Ondanks dat ik het best goor vind geef ik mijn hond versvoer omdat het beter voor haar is. Ik wilde het niet s'morgens gaan geven omdat ik er dan helemaal misselijk van wordt. :(.
Maar ik wil dat mijn hond niet te kort komt dus misschien moet ik s'morgens ook maar wat versvoer geven. Denken jullie dat ik wel genoeg voer? Een paar kilootjes afvallen kan geen kwaad.
Door tieneke
#399653
[quote="sterrekind"]
bedankt voor de reacties.
Mijn hond weegt 30 kilo en krijgt 500 gram versvoer.
Ondanks dat ik het best goor vind geef ik mijn hond versvoer omdat het beter voor haar is. Ik wilde het niet s'morgens gaan geven omdat ik er dan helemaal misselijk van wordt. :(.

[/quote]
Gewoon de portie versvlees de avond ervoor in een afgesloten bak neerzetten,alleen s'morgens het deksel optillen en:Simsalabim!!! :P ;D ;D
Door danou2004
#399689
in het begin stond ik ook te kokhalzen omdat ik net wakker was maar ik ben er nu helemaal aan gewend en ook echt niet vies meer van dus je went er vanzelf aan hoor gewoon ff doorzetten
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door