Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door spanky
#398443
ik als beginneling met cb heb dus iets te wienig besteld en kom nu 2 dagen tekort. ik heb nog wel hart en pens in de vriezer liggen ,was voor af en toe een dag tussen door.
heb door fam. omstandheden dit vergeten en kom nu dus op 2 dagen hart en/of pens uit Is dit erg en moet ik dan nog iets erbij geven of niet?? ::)
Door Doedels
#398449
Geen enkel probleem hoor. Je geeft volledig voer. Twee dagen niet volledig kan geen kwaad. Hart werkt laxerend. Dus veel hart ineens kan diarree veroorzaken. Misschien is het veiliger om hart en pens te mengen.
Door danou2004
#398458
Als ik te weinig heb krijgzen ze hier ook gerust een dag wat anders hoor mestal pens.De eerste keer dat ze hart hadden was het een en al diaree maar weet nu waar het van komt dus ga dit ook mengen totdat het goed gaat.niks aant handje hoor
Gebruikersavatar
Door spanky
#398956
oke dan red ik het zo wat stinkt die pens trouwens.
hij vondt het wel erg lekker maar slikte dus een plak van ongeveer 200 gram zo door is dit wel goed of is het beter om het dan kleiner te maken??
tuurlijk gaan ze van een dag niet vasten dood maar het is een beagle en jat dus alles war eetbaar is,zeker als hij geen eigen eten krijgt.
Door tieneke
#398994
[quote="spanky"]
oke dan red ik het zo wat stinkt die pens trouwens.
hij vondt het wel erg lekker maar slikte dus een plak van ongeveer 200 gram zo door is dit wel goed of is het beter om het dan kleiner te maken??
tuurlijk gaan ze van een dag niet vasten dood maar het is een beagle en jat dus alles war eetbaar is,zeker als hij geen eigen eten krijgt.
[/quote]
Denk als je het kleiner maakt dat ie ook niet gaat kauwen ;D ;D
Zolang hij het probleemloos doorslikt gewoon zo groot mogelijk blijven geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door