Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door MariekeLost
#394743
Hoi Doedels,

Het probeem is al opgelost. Hij lust gewoon geen kip/rund, maar gaat voor het duurdere spul Lamb/Rice.
Een asielhond die nog eisen gaat stellen ook!
;)
Door Doedels
#395371
[quote="MariekeLost"]
Hoi Doedels,

Het probeem is al opgelost. Hij lust gewoon geen kip/rund, maar gaat voor het duurdere spul Lamb/Rice.
Een asielhond die nog eisen gaat stellen ook!
;)
[/quote] ;D Pas maar op het wildseizoen komt er aan. Straks ontdekt hij de reebout en hertenbiefstuk :o
Door tvs
#395395
[quote="MariekeLost"]
Ik had dus gelijk twee kilo ingeslagen. Helaas, pindakaas. Ik kan er misschien hamburgers van gaan bakken?!? :P

Maar welk merk moet ik nu dan gaan proberen? Rodi is relatief behoorlijk duur, alhoewel er wel een Jumbo hier in Groningen zit. En Smuldier heeft geen verkooppunten op de site staan. Wie van jullie woont in omgeving Groningen en heeft advies voor me?

smuldier krijg je bij de c1000

Groetjes Marieke
[/quote]
Door tvs
#395397
[quote="MariekeLost"]
Ik had dus gelijk twee kilo ingeslagen. Helaas, pindakaas. Ik kan er misschien hamburgers van gaan bakken?!? :P

Maar welk merk moet ik nu dan gaan proberen? Rodi is relatief behoorlijk duur, alhoewel er wel een Jumbo hier in Groningen zit. En Smuldier heeft geen verkooppunten op de site staan. Wie van jullie woont in omgeving Groningen en heeft advies voor me?

Groetjes Marieke
[/quote] bij de c1000
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#395477
Even nog een reactie op schone tanden.

Sinds kort hebben wij een hond uit een asiel erbij van 3.5 jaar. Hij had echt tandplak oid. Heel vies geel/bruinig. Na een week carnibest gegeten te hebben is het meeste eraf. ;D
Door Sofie
#395509
[quote="pleuntje"]
Even nog een reactie op schone tanden.

Sinds kort hebben wij een hond uit een asiel erbij van 3.5 jaar. Hij had echt tandplak oid. Heel vies geel/bruinig. Na een week carnibest gegeten te hebben is het meeste eraf. ;D
[/quote]

Super!

Je zou hem ook vuile pens kunnen geven...echt zeer goed voor de tanden!
Door Peet
#395664
Vuile pens is nog wel eens bij een dsz te krijgen, soms moet je er even om vragen. Of bij een slager/slachter of bij een islam slager vragen. Soms is het idd even zoeken....Fa Broekhuis Diervoeders in De Meern heeft het eigenlijk altijd en zeer voordelig

En zo ziet het er ongeveer uit: ;D
Afbeelding
Door tieneke
#396331
[quote="Doedels"]
;D Pas maar op het wildseizoen komt er aan. Straks ontdekt hij de reebout en hertenbiefstuk :o
[/quote]
Vinden ze hier echt lekker hertenvlees :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door