Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door claudy
#392608
Hoi,

Mijn hond moet afvallen, wat is hiervoor een goed dieet ??


Gr. Claudy
Door 202spots
#392615
[quote="sylvia"]
Minder eten meer bewegen.
[/quote]

Dat diet wilde ik ook aanbevelen!! ;D
Maarre Claudy....als dit 'n serieuze vraag is, geef dan iets meer info?
Wat voor hond is 't, hoe oud,wat geef je NU te eten, wil je rauw gaan voeren?
Dan kunnen we meer zeggen dan alleen maar minder eten en meer beweging...
Door Sofie
#392753
Lady was ook te dik. Ik geef nu dus iets minder eten. Beweging krijgt ze hier al voldoende: 2.5uur per dag.
Maar zoals gezegd: iets minder eten en meer beweging! 50gram minder eten doet al veel hoor!
Door lin-da
#395432
Ik gaf onze maltheser die 10,5 kg woog ook gewoon heel iets minder dan hij mocht hebben en hij is nu drie en een halve kilo kwijt. Geweldig, mensen die hem lang niet meer hebben gezien kennen hem niet meer terug.

Gr linda
Door Sofie
#395507
[quote="lin-da"]
Ik gaf onze maltheser die 10,5 kg woog ook gewoon heel iets minder dan hij mocht hebben en hij is nu drie en een halve kilo kwijt. Geweldig, mensen die hem lang niet meer hebben gezien kennen hem niet meer terug.

Gr linda
[/quote]

Super hé!
Lady is hier 1 kg vermagert. Vroeger had ze nog een slechte vacht waardoor ze enorm dik leek...maar eens ze getrimd was verschoten veel mensen hoe slank ze wel niet is.... ;D
Door claudy
#395648
Hoi,

Het is eigenlijk een hypothetische vraag ; het is voor een opdracht voor school.

Daar wordt gevraagd naar een ander ( niet fabrieksmatig gemaakt ) dieet waarmee men honden kan laten afvallen.

Dus ik dacht gelijk aan barfplaats, want daar staan veel mensen op die hun dieren vers voer geven , vandaar...

Kan ik iemand mij helpen met deze vraag ?


groetjes claudy
Door 202spots
#395658
[quote="claudy"]
Daar wordt gevraagd naar een ander ( niet fabrieksmatig gemaakt ) dieet waarmee men honden kan laten afvallen.
[/quote]
Er bestaat niet zo iets als 1 diet wat voor alle honden teld. Het ligd aan de hond zelf, de gezondheid,aan 't ras,aan de leeftijd, aan de omstandigheden.
Maar de beste manier om gewicht te verliezen is 't zelfde als voor mensen... :-\

Minder eten meer bewegen.

alleen maar minder eten en meer beweging...

Ik geef nu dus iets minder eten. Beweging krijgt ze hier al voldoende: 2.5uur per dag.
Maar zoals gezegd: iets minder eten en meer beweging!

Ik gaf onze maltheser die 10,5 kg woog ook gewoon heel iets minder dan hij mocht hebben en hij is nu drie en een halve kilo kwijt.
Door claudy
#396021
Hallo,

Bedankt voor uw antwoord.
Wat goed dat uw hond drie en een halve kg. kwijt is !

groetjes Claudy
Door claudy
#396023
Maarre, ...het is voor een hond die af moet vallen zeker wel goed om veel groenten te geven ?

Of is dit niet persé zo ?

groetjes claudy
Door lin-da
#396087
Ik heb Bobbie eigenlijk gewoon hetzelfde gegeven als altijd, alleen een kleinere portie. Dus geen extra groente.
En aangezien we een pup in huis hebben die steeds wil spelen met hem krijgt hij op die manier ook nog eens extra beweging aangezien Sam hem niet met rust wil laten.
Ik heb hem gister toevallig nog gewogen en het is trouwens geen 3 1/2 maar 4 kg, dus ben nu helemaal happy.
Gr linda
Door Mevroi Kruim
#396089
Billinghurst beveelt idd aan om honden die moeten afvallen naar verhouding meer groente te geven. Werkt vast wel, dan hebben ze minder honger want volle maag, en krijgen toch niet zoveel calorieen binnen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door