Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Laura W
#29962
Molina krijgt nu sinds een paar dagen Duck naast haar brokken, maar als ze straks eventueel helemaal op Duck (of Carnibest) gaat, wat kan ik dan erbij geven voor het kauwen? Ik heb het idee dat het (hoewel ze de Duck heerlijk vindt) een beetje een slappe hap is. Het is toch een beetje een prutje. Het lijkt me voor haar en haar tanden toch ook wel goed als ze wat te kauwen heeft. ;D
Het voer zelf is natuurlijk helemaal afgesteld, dus wat past er dan het beste bij om de compleetheid van het voer niet aan te tasten, maar haar wel wat te kauwen te geven? Ze krijgt nu 's avonds wel al zo'n kauwstaafje van (ik dacht) gedroogde huid.
Door ine
#29965
Als Molina helemaal op vers staat, kun je haar bv. 1x in de week eens vuile pens geven en erna een echt bot!
Over botten kun je lezen in de Bib van dit forum!
Bij de menu's, kun je ook zelf wat ideeën opdoen!
Alleen moet je dan wel de hoeveelheden aanpassen aan jouw hond!
Door K@rin
#29969
Of een heerlijke kalfsstaart, die Noël maandag van Corine had gekregen voor zijn overwinning :)
Eerst zat ie ff heel vreemd te kijken, maar daarna was het zo op .......
Ik had ze nog nooit gehad, maar ik denk, dat ik dit hele fijne botten vind om te geven ......
Ik zal d'r eens in de buurt naar op zoek gaan .....
Laatst gewijzigd door K@rin op do 11 dec 2003, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
#29970
[quote="lajoieblanche"]
Of een heerlijke kalfsstaart, die Noël maandag van Corine had gekregen voor zijn overwinning :)
Eerst zat ie ff heel vreemd te kijken, maar daarna was het zo op .......
Ik had ze nog nooit gehad, maar ik denk, dat ik dit hele fijne botten vind om te geven ......
Ik zal d'r eens in de buurt naar op zoek gaan .....
[/quote]
Hier bij de C1000 kan ik die hele kalfsstaarten ook bestellen,dus vraag het eens bij de slagerij van de supermarkt.
Door Angelique
#29984
[quote="lajoieblanche"]
Of een heerlijke kalfsstaart, die Noël maandag van Corine had gekregen voor zijn overwinning :)
Eerst zat ie ff heel vreemd te kijken, maar daarna was het zo op .......
Ik had ze nog nooit gehad, maar ik denk, dat ik dit hele fijne botten vind om te geven ......
Ik zal d'r eens in de buurt naar op zoek gaan .....
[/quote]

Owwww nou, dan moet ik ook maar even langs Corine gaan, zou een BOB en BIG3 een groter bot opleveren denk je LOL?

De makro heeft ook staarten liggen, wel vaak in handzame stukken gesneden. Qua prijs vallen ze wat tegen, vond ik (ik reken in 8voud) dan denk ik dat je beter bij CB een tasje mee kunt nemen.
Door Paul_Barte
#30065
Persoonlijk vind ik staarten NIET geschikt voor beginnende (B) Arfers.

Vieze tanden ontstaan door het eten van droogvoer en NIET door het eten van versvlees-voer. (ook al hebben ze dan niets te kauwen).

Ter vergelijking:
Eet zelf een paar van die lekkere hardere Liga's en kijk direct daarna in de spiegel naar je tanden....weet je gelijk hoe tandplak ontstaat ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door