Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Sylvi@
#382862
Heb al zitten zoeken maar vind niet het antwoord wat ik zoek :-\ Dus vandaar mijn vraag.

Mijn ene hond 'lijkt' niet tegen gewone Carnibest of Bibi te kunnen, ze krijgt dan behoorlijke diaree (spuitpoep). Carnibest Light gaat wel goed en tot nu toe lijkt het dat er tussen de Bibi onderling ook wel verschil zit in de mate van diarree :'( Lam rijst was helemaal mis gisteravond/vandaag.

Als ik zelf wat 'samen stel' gaat het wel goed, bv pens, kippennekjes, long, luchtpijp.

Dus aan de ene kant lijkt ze heel gevoelig maar aan de andere kan ze ook wel wat hebben denk ik.

Zouden de bepaalde soorten vlees nou zo zwaar vallen bij haar?
En wat kan ik hiet tegen doen? Vlees met heet water overgieten? Helpt dat echt, zodat ze na een tijde die vlees soorten wel kan verdragen?

Eerder at ze wel de gewone carnibest er was er nooit wat aan de hand. Ze eet nog steeds meer brok dan vers. Maar wilde dit dus veranderen maar nu weet ik het dus ff niet meer.
Door Doedels
#382877
Overgieten met heet water, maakt het vlees makkelijker te verteren. Maar dat lijkt het probleem niet te zijn. Het lijkt er op dat ze niet goed tegen vet kan. Als jij zelf samenstelt, is het vrij mager. Ze kan tegen cb light en lam/rijst ging weer mis. Lam is vrij vet. Probeer het eens een tijdje op cb light en zelf samenstellen met magere producten.
Door Lizzy
#382937
Ja, ik sluit me aan bij Doedels! Ik denk dat het het vet is waar ze problemen mee heeft/aan moet wennen. Je kunt ook lekker helemaal zelf samen gaan stellen natuurlijk :D! Daarnaast zou ik ook probiotica geven als ik jou was.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door