Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bianca_Cailin
#381502
Ik heb net Energique gemixed met wat groente (bloemkool, worteltjes en komkommer) en er stukjes sardientjes door heen gedaan. Het zag er smakelijk uit en ze vond het heeerlijk!!! Ik probeer het s avonds iets meer op te vullen omdat ze altijd honger heeft en ik denk dat haar maag iets voller hiervan wordt. Zo'n mixje met van alles kan toch wel??
Gebruikersavatar
Door Angelique
#381512
Ja hoor, is geen probleem. Groenten vullen lekker en zetten niet aan, visjes wel natuurlijk, maar zo leert ze wel allerlei smaakjes eten en dat is gewoon hartstikke handig.
Ik zou er geen extra orgaanvlees bijgeven, mocht je dat van plan geweest zijn, dat zit al voldoende in de E.
Door Lizzy
#381524
Ik sluit me helemaal aan bij Angelique! En qua groentes mag je lekker afwisselen. Zo vinden honden courgettes, andijvie, broccoli, waterkers, alfalfa-spruiten, half teentje knoflook (zo nu en dan), witlof, etc. ook heel lekker!
Door Bianca_Cailin
#381536
:D blij om dat te horen, dacht dat het TE werd dan omdat Energique ook complete voeding is. Maar mevrouw heeft gewoon altijd honger dus leek me dit wel een gezonde oplossing! Ik lees hier trouwens vaak over uitbuiken na de maaltijd...Cailin wordt super actief nadat ze heeft gegeten!!! Doodeng vindt ik dat, ze sjeest de tuin door, het huis en wil spelen met mn zoontjes, springen noem maar op...ze heeft geen tijd om uit te buiken :-\
Door Lizzy
#381538
[quote="Bianca_Cailin"]
:D blij om dat te horen, dacht dat het TE werd dan omdat Energique ook complete voeding is. Maar mevrouw heeft gewoon altijd honger dus leek me dit wel een gezonde oplossing! Ik lees hier trouwens vaak over uitbuiken na de maaltijd...Cailin wordt super actief nadat ze heeft gegeten!!! Doodeng vindt ik dat, ze sjeest de tuin door, het huis en wil spelen met mn zoontjes, springen noem maar op...ze heeft geen tijd om uit te buiken :-\
[/quote]

Nee hoor, wat groente en vis kan geen kwaad. Af en toe een rauw eitje is ook prima (2 per week ofzo).

Onze pup wordt ook vaak heel actief na het eten. Maar onze volwassen honden hebben geleerd dat we na het eten even gaan tukken en zij hebben dus geen zin om te spelen. Ergo, ze raken zelfs wat geirriteerd. Ik zet Linga daarom met een speeltje/kong/kluifje in de bench.
Door Bianca_Cailin
#381542
Een rauw ei had ik er gisteren door gedaan, samen met wat groente. En dat met een kluifje of iets anders in de bench doen, dat ga ik morgen even proberen!! Bedankt voor de tip :)
Door Anneke V
#381862
[quote="Bianca_Cailin"]
Ik heb net Energique gemixed met wat groente (bloemkool, worteltjes en komkommer) en er stukjes sardientjes door heen gedaan. Het zag er smakelijk uit en ze vond het heeerlijk!!! Ik probeer het s avonds iets meer op te vullen omdat ze altijd honger heeft en ik denk dat haar maag iets voller hiervan wordt. Zo'n mixje met van alles kan toch wel??
[/quote]

mmmm....lekker :P
;D
Door Truus
#382129
Als ik jou was, zou ik van lieverlee stilletjes aan zelf gaan samenstellen. Je bent al aardig op weg :D.
Door Bianca_Cailin
#382134
Ik moet zeggen dat ik er van geniet als ze zo zit te smullen :D Ik bouw het heel langzaam op want ze heeft toch iedere keer wel dunnere ontlasting als ik er iets anders door heen doe, maar ik denk dat ik het wel ga proberen. Kijken of de poelier wat dingetjes heeft en de slager...maar als het zover is bombardeer ik jullie wel weer met vragen ;D
Door Truus
#382220
[quote="Bianca_Cailin"]
Ik moet zeggen dat ik er van geniet als ze zo zit te smullen :D Ik bouw het heel langzaam op want ze heeft toch iedere keer wel dunnere ontlasting als ik er iets anders door heen doe, maar ik denk dat ik het wel ga proberen. Kijken of de poelier wat dingetjes heeft en de slager...maar als het zover is bombardeer ik jullie wel weer met vragen ;D
[/quote]
Okiedooooooo ;D. Doe rustig aan ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door