Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door 202spots
#373345
[quote="Lupa"]
aan de hond gegeven word= wordt
;D ;D
[/quote]

Ahhh...nou gebruik je spell check zeker???!!! ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#373354
[quote="Lupa"]
nee,ik heb een visuele geheugen en ik zag dat het niet klopte maar wist niet wat, dus het word op gogle gooien en hebbes.
;D
[/quote]

heb je je word op google gegooid :o ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 21 aug 2005, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#373355
[quote="Rovanna"]
Nou serious klinkt wel heel erg serieus en dat was ook de bedoelling ;D
[/quote]

bedoeling is met 1 l :P
Door 202spots
#373357
[quote="Lupa"]
nee,ik heb een visuele geheugen en ik zag dat het niet klopte maar wist niet wat, dus het word op gogle gooien en hebbes.
;D
[/quote]

Oh OK..maar 't maakt geloof ik niet meer uit, want Steph had toch al brief weg gestuurd :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#373362
[quote="202Spots"]
Oh OK..maar 't maakt geloof ik niet meer uit, want Steph had toch al brief weg gestuurd :-\
[/quote]

Ja was al weg
Gebruikersavatar
Door Angelique
#373367
[quote="Truus"]
Als je een bedrijf hebt, en dat heb jij, moet je ten alle tijden je klant tevreden stellen of in ieder geval je klant fatsoenlijk te woord staan ookal ben je het er niet mee eens. Dit is het visitekaartje van je bedrijf.
[/quote]

Soms......soms....zijn klanten niet tevreden te stellen. Soms.....zijn klanten vreselijk onbeschoft.
Soms.....willen klanten hun eigen koeiers van fouten in jou schoenen schuiven.
Echt nederlands is te klagen om te klagen. De klacht snijdt totaal geen hout, als we maar wat te zeuren hebben. Nou, dan kun je als bedrijf l*llen als brugman, bij zulke figuren zul je het nooit goed doen.
Klachten beantwoord ik altijd en probeer het altijd netjes op te lossen, maar er zijn wel grenzen.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#373370
[quote="Angelique"]
Soms......soms....zijn klanten niet tevreden te stellen. Soms.....zijn klanten vreselijk onbeschoft.
Soms.....willen klanten hun eigen koeiers van fouten in jou schoenen schuiven.
Echt nederlands is te klagen om te klagen. De klacht snijdt totaal geen hout, als we maar wat te zeuren hebben. Nou, dan kun je als bedrijf l*llen als brugman, bij zulke figuren zul je het nooit goed doen.
Klachten beantwoord ik altijd en probeer het altijd netjes op te lossen, maar er zijn wel grenzen.
[/quote]

Precies. Klant is koning maar ik ben keizer ;)
Door Debora
#373373
[quote="Angelique"]
Soms......soms....zijn klanten niet tevreden te stellen. Soms.....zijn klanten vreselijk onbeschoft.
Soms.....willen klanten hun eigen koeiers van fouten in jou schoenen schuiven.
Echt nederlands is te klagen om te klagen. De klacht snijdt totaal geen hout, als we maar wat te zeuren hebben. Nou, dan kun je als bedrijf l*llen als brugman, bij zulke figuren zul je het nooit goed doen.
Klachten beantwoord ik altijd en probeer het altijd netjes op te lossen, maar er zijn wel grenzen.
[/quote]

En die mensen krijg ik dagelijks aan de telefoon ::) maar goed, daar word ik voor betaald :P In een aantal gevallen lukt het me om ze tevreden te krijgen, of rustig ofzo....en soms laat ik ze uitrazen en that's it, want meer willen ze dan niet. Ik heb zelfs eens een keer na een scheldpartij gezegd: ok, dat is wat u kwijt wilde meneer? En de meneer antwoorde bevestigend. Toen zei ik weer: prima, dan wens ik u verder een fijne avond. :) Hij mompelde nog wat en hing op.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#373406
[quote="Rovanna"]
Precies. Klant is koning maar ik ben keizer ;)
[/quote]
Volgens mij doet Angelique toch wat anders hoor, die gooit de klacht niet naast zich neer , die reageerd erop ::)
Door Truus
#373410
[quote="sylvia"]
Volgens mij doet Angelique toch wat anders hoor, die gooit de klacht niet naast zich neer , die reageerd erop ::)
[/quote]
Ik ben blij dat jij dat zegt ;), dat had ik ook begrepen en natuurlijk is er een grens, dat snap ik ook, maar dan heb je toch al wel het een en ander gedaan neem ik aan.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#373415
[quote="Debora"]
En die mensen krijg ik dagelijks aan de telefoon ::) maar goed, daar word ik voor betaald :P In een aantal gevallen lukt het me om ze tevreden te krijgen, of rustig ofzo....en soms laat ik ze uitrazen en that's it, want meer willen ze dan niet. Ik heb zelfs eens een keer na een scheldpartij gezegd: ok, dat is wat u kwijt wilde meneer? En de meneer antwoorde bevestigend. Toen zei ik weer: prima, dan wens ik u verder een fijne avond. :) Hij mompelde nog wat en hing op.
[/quote]

Ik krijg die mensen ook aan de telefoon, het is gewoon een sport om ze toch enigzins tevreden of in iedergeval opgelucht aan het eind van het gesprek te hebben.
In de winkel had je ze altijd voor je snufferd en dan kunnen mensen al zo opgewonden binnen komen dat ze bijna in staat zijn je aan te vliegen toch gaan de meeste tevreden weg . En je kunt het niet iedereen naar de zin maken , maar als je voor jezelf maar weet dat je als bedrijf het beste aangeboden hebt.
Door Truus
#373452
[quote="sylvia"]
Ik krijg die mensen ook aan de telefoon, het is gewoon een sport om ze toch enigzins tevreden of in iedergeval opgelucht aan het eind van het gesprek te hebben.
In de winkel had je ze altijd voor je snufferd en dan kunnen mensen al zo opgewonden binnen komen dat ze bijna in staat zijn je aan te vliegen toch gaan de meeste tevreden weg . En je kunt het niet iedereen naar de zin maken , maar als je voor jezelf maar weet dat je als bedrijf het beste aangeboden hebt.
[/quote]
Dat vond ik ook altijd een sport ;). Het is toch een kust om iemand met een goed gevoel de deur uit te laten gaan. Mijn dochters hebben dezelfde inslag en komen met verhalen van....."die man/vrouw kon helemaal niet meer boos zijn ;D" Uiteindelijk gingen de complimenten naar de hoogste baas, om wat een goed personeel hij had ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door