[quote="Angelique"]
Soms......soms....zijn klanten niet tevreden te stellen. Soms.....zijn klanten vreselijk onbeschoft.
Soms.....willen klanten hun eigen koeiers van fouten in jou schoenen schuiven.
Echt nederlands is te klagen om te klagen. De klacht snijdt totaal geen hout, als we maar wat te zeuren hebben. Nou, dan kun je als bedrijf l*llen als brugman, bij zulke figuren zul je het nooit goed doen.
Klachten beantwoord ik altijd en probeer het altijd netjes op te lossen, maar er zijn wel grenzen.
[/quote]
En die mensen krijg ik dagelijks aan de telefoon
maar goed, daar word ik voor betaald
In een aantal gevallen lukt het me om ze tevreden te krijgen, of rustig ofzo....en soms laat ik ze uitrazen en that's it, want meer willen ze dan niet. Ik heb zelfs eens een keer na een scheldpartij gezegd: ok, dat is wat u kwijt wilde meneer? En de meneer antwoorde bevestigend. Toen zei ik weer: prima, dan wens ik u verder een fijne avond.
Hij mompelde nog wat en hing op.