Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3361161
Geen nepnieuws. De foto en het artikel staat nog steeds op de Facebook pagina van FrostPetfood. Zij zijn volgens mij ook de enige die het verkopen (als test op kleine schaal). Als het nou rond 1 april zou zijn geweest... ::)
Op dit moment wordt er een nieuwe compleet vers voer ontwikkeld voor honden en katten met insekteneiwit en op kleine schaal (op smaak) getest. Zolang de voorraad strekt kun je hier aan meedoen, meer informatie in de winkel of stuur bericht naar KB raw voor meer informatie.
#3361185
Rik01 schreef:Geen nepnieuws. De foto en het artikel staat nog steeds op de Facebook pagina van FrostPetfood. Zij zijn volgens mij ook de enige die het verkopen (als test op kleine schaal). Als het nou rond 1 april zou zijn geweest... ::)



Ha mooi die zocht ik. kon m niet meer vinden

;)
#3379037
De KB Complete Insect/Konijn (zat waarschijnlijk als promo bij mijn laatste bestelling) was voor Yuna geen succes. Vuilnisbakje Bono smulde wel heel zijn schaaltje leeg (zoals gewoonlijk) maar Yuna rook er even aan en draaide haar rug ernaartoe. Meerdere keren schoteltje voorzetten hulp ook niet. Nog erger dan de vis KVV waar ze normaal nog wel wat hapjes van neemt als het koud/vers is. Ik heb Yuna nu dus wat ongezondere prut voor moeten schuiven. Ik ga ook geen moeite doen met warm water e.d. Er zijn smaakjes zat.
#3379075
De insecten die ze gebruiken zijn larven van de black soldier fly die industrieel zijn opgekweekt. Waarmee ik trouwens niks negatiefs bedoel, het is een erg efficiënte soort en ze leven vaak van reststromen uit de levensmiddelenindustrie. Maar ze zouden weleens anders kunnen smaken dan een sprinkhaan uit de tuin.

Ik moet het nog proberen. Maar ik had eigenlijk gehoopt op een variant met konijn zonder extra gedoe erin want dat gaan ze hier niet eten. Moet ik dus de kipvariant nemen, maar konijn vinden ze veel lekkerder dus vermoed dat dit geen succes wordt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door