Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Chouka
#3359061
Normaal geef ik Barf. (en tijdelijk KVV)
Nu heb ik ergens goede punten gekregen en kan ik vleesvoeding (voeding die een jaar ongekoeld kan bewaard worden) bestellen aan inkooptarief (groothandelsprijzen). Misschien 1-malig. Ik heb stalen gekregen. Een verpakking met kleine bolletjes. De honden lusten het graag.
bemerkingen:
- er zijn maar 3 smaken en het grootste deel van de samenstelling is hetzelfde voor de 3.
- er zit wel hart en lever in, maar geen nier.
- die bewaarmiddelen,...

+punten:
- meerdere (4) vleessoorten per rol, 6 diersoorten in de 3 soorten
- is wel handig
- prijs ken ik nog niet, maar zal waarschijnlijk laag zijn.

Doen of niet doen? Hoe goed of niet goed vinden jullie dit soort producten?
Ik denk aan een grote hoeveelheid bestellen (als de prijs echt goed is) voor een jaar en 1 of 2 dagen per week dit te geven.
Er staat niet echt bij dat er bot in zit (ga ik wel navragen). Nog wat kippennekken of iets anders geven die dagen kan altijd. Mijn honden zijn gewoon aan 2 maaltijden per dag.
Nier kan ik gewoon tijdens de andere dagen geven.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3359063
Chouka schreef:Normaal geef ik Barf. (en tijdelijk KVV)
Nu heb ik ergens goede punten gekregen en kan ik vleesvoeding (voeding die een jaar ongekoeld kan bewaard worden) bestellen aan inkooptarief (groothandelsprijzen). Misschien 1-malig. Ik heb stalen gekregen. Een verpakking met kleine bolletjes. De honden lusten het graag.
bemerkingen:
- er zijn maar 3 smaken en het grootste deel van de samenstelling is hetzelfde voor de 3.
- er zit wel hart en lever in, maar geen nier.
- die bewaarmiddelen,...

+punten:
- meerdere (4) vleessoorten per rol, 6 diersoorten in de 3 soorten
- is wel handig
- prijs ken ik nog niet, maar zal waarschijnlijk laag zijn.

Doen of niet doen? Hoe goed of niet goed vinden jullie dit soort producten?
Ik denk aan een grote hoeveelheid bestellen (als de prijs echt goed is) voor een jaar en 1 of 2 dagen per week dit te geven.
Er staat niet echt bij dat er bot in zit (ga ik wel navragen). Nog wat kippennekken of iets anders geven die dagen kan altijd. Mijn honden zijn gewoon aan 2 maaltijden per dag.
Nier kan ik gewoon tijdens de andere dagen geven.
Dit soort voeding vind ik persoonlijk niets om voor langere tijd regelmatig te geven, hooguit voor een dagje uit of zo.
Uiteindelijk is het alles wat er in zit gekookt of gestoomd dus vergelijken met rauw kun je het niet. Ik neem aan dat het "complete" voeding is, aanvullen met kippennek zou ik sowieso niet doen.

Ik snap dat het interessant is vanwege de prijs maar voor meer als een paar weken zou ik niet bestellen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3359065
Ik sluit me bij Pluk aan. Het zal meer vergelijkbaar met blik dan vers zijn, onverhit kan je iets nl nooit buiten de vriezer bewaren.
Dat moet je dan zelf weten, of je dat wil voeren.
Ik zou het persoonlijk niet hoeven...

Het kan compleet of aanvullend voer zijn, maar calcium zal er wel genoeg in zitten.
Door Lizzy
#3359066
Gekookte prak. En dat is echt op geen enkele wijze vergelijkbaar met rauwe verse voeding. Ik zou het dus absoluut niet doen.
Door Suzanne
#3359108
Het klinkt als iets wat ik graag in huis zou hebben om te voeren als ik te weinig KVV of Barf in huis heb maar nee, ik zou dit niet standaard geven.
Ik heb zelf altijd wel een paar pakjes Renske in huis "voor het geval dat" en eerlijk gezegd ook om Tristan; die verdraagt dat voer uitstekend.

Suzanne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door