Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Chouka
#3364234
Ik heb het nog handiger. Mijn KVV zijn zakken met schijfjes van 50gr.
Het zal dan echt wel aan mij liggen dat ik dat zo een gedoe vond om dat te openen en een deel terug te steken.
Met een volle zak ontdooit dat proper.
Door eelke
#3364235
Ah ja, ieder zo zijn handigheid. Ik ontdooi juist zonder plastic omdat ik dat natte plastic zo viezig vind. Dus ik ontdooi het in een bak die daarna alleen ff afgewassen hoeft te worden.

Maar je voert nu nog hetzelfde als eerder met die 'vage' calciumbron? Daar zou ik toch wel even op letten denk ik. Al snap ik goed dat daar je hoofd niet naar staat. Ik weet niet voor hoelang je nog hebt, maar nog eens 2 maanden alleen dit zou ik niet voeren.

Sterkte in ieder geval met alles. Lastig om hier ook nog over na te denken als je in rouw bent, kan ik mij voorstellen.
Door Chouka
#3364244
Ik geef mijn zakjes aan een hond en die lekt dat helemaal proper.

Met 2 per dag kom ik zeker geen 2 weken meer toe. De diepvries is bijna leeg.

Dankjewel. Binnenkort terug een goed Barfmenu bestellen.
Door Eef+Stippels
#3364337
Chouka schreef:Vanavond voelde ik me een slechte hondenbaas.

Nadat mijn gast weg was ging ik over op 1 pak KVV voor 2 honden 's morgens en wat gedroogde spullen 's avonds.
Vooral 's morgens vliegen ze op hun eten.

Mijn moeder was terminaal en elk vrij moment ging ik naar haar.
Vandaag is ze begraven. Voor het eerst sinds lang was ik een avond thuis bij de honden. Ze vroegen iets lekker en ik had zin om hun te verwennen. En ze vroegen nog en nog en nog. Uiteindelijk heb ik ontdekt dat ik 2 magere honden heb. En ze waren echt teveel bijgekomen met 2 pakken per dag.
Nu begrijp ik dat ze honger hadden.
Ze hebben genoeg eten gekregen vanavond om alles te compenseren.
Begrijpelijk dat je met je gedachten bij haar was.
Gecondoleerd :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door