Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door aggie.jonkie
#3353867
Hallo allemaal

ik heb een pup van 13 weken.
Het is een engelse cocker spaniel.
ik ga over naar kvv carnibest puppy.
is dat goed om daarmee te beginnen, en dat ik 250 gram per dag geeft?
Ze weegt 4,3 kilo.

Alvast bedankt allemaal
Door Too
#3353868
Hai, welkom en gefeliciteerd met je pup!

Je mag een pup van 13 weken de gewone carnibest geven hoor, de pup-variant is alleen maar extra fijn gemalen...fijn om puppies af te spenen maar daarna niet meer nodig
Of deze hoeveelheid - je zit nu op bijna 6%- voldoende is moet je even uitproberen..voeren doe je tenslotte met je handen èn je ogen
Door Lizzy
#3353873
Too schreef:Hai, welkom en gefeliciteerd met je pup!

Je mag een pup van 13 weken de gewone carnibest geven hoor, de pup-variant is alleen maar extra fijn gemalen...fijn om puppies af te spenen maar daarna niet meer nodig
Of deze hoeveelheid - je zit nu op bijna 6%- voldoende is moet je even uitproberen..voeren doe je tenslotte met je handen èn je ogen
Hier sluit ik me helemaal bij aan. De Carnibest Puppy versie is nergens voor nodig, daar is je puppy al te oud voor zeg maar. Het is overigens aan te bevelen om meerdere merken KVV af te wisselen en niet op 1 paard te wedden zoals wij dat hier noemen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3354241
Lizzy schreef:Hier sluit ik me helemaal bij aan. De Carnibest Puppy versie is nergens voor nodig, daar is je puppy al te oud voor zeg maar. Het is overigens aan te bevelen om meerdere merken KVV af te wisselen en niet op 1 paard te wedden zoals wij dat hier noemen.
Maar Carnibest is wel "compleet", in die zin dat er een supplement aan wordt toegevoegd. Dan zou je toch geen gevaar op tekortkomingen mogen hebben :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door