Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door anoeska88
#3350670
Hallo allemaal,

Zijn er ook merken KVV die alleen een kvv maken met orgaan? Ik blijf het maar een beetje vies vinden, een hond weigert het te eten in een heel stuk dus dan sta ik weer een lever tot prut te snijden enzo en ik vindt het makkelijker doseren. Ze eten hier voornamelijk barf.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3350672
anoeska88 schreef:Hallo allemaal,

Zijn er ook merken KVV die alleen een kvv maken met orgaan? Ik blijf het maar een beetje vies vinden, een hond weigert het te eten in een heel stuk dus dan sta ik weer een lever tot prut te snijden enzo en ik vindt het makkelijker doseren. Ze eten hier voornamelijk barf.
Dogmeat heeft een orgaanmix.

Maar we hebben hier heel veel trucs om een hond orgaan te leren eten in huis hoor, dus misschien toch nog wat proberen? :)
Gebruikersavatar
Door anoeska88
#3350674
Twee van de drie zijn doorgewinterde barfers de andere is gewoon een kieskeur. Lust geen paard en wild ook orgaan vindt ie maar niks. Ik vindt het zelf ook gewoon een beetje het vieste van het hele barf gedeelte zeg maar. Dus het is niet dat ik het niet wil want ik voer al jaren vers vlees maar ik dacht gewoon dit moet makkelijker kunnen voor beide partijen haha. Ik zou dan gewoon een rol in stukken snijden op het nodige gegewicht wat ze opeten.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3350675
Je kan ook zelf orgaanmixen maken? Dan kan je de verhoudingen zelf kiezen en erin stoppen wat hij nog het beste eet... Of minder lekkere soorten verdoezelen met lekkere...
Gebruikersavatar
Door anoeska88
#3350678
Zolang ie noet hoeft te kauwen eet ie het gewoon die maffe mechel. Ik heb geen zin en tijd om zelf een mix te maken. Ik wacht nog even af of er nog meer merken zijn die een orgaanmix aanbieden:D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door