Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Abby-shiva
#3346449
Weer een vraagje...
Ik heb afgelopen periode veel gelezen over groentes ze kregen hier standaard groente maar dan gedroogde die je weekde in lauw water

Nu wou ik het zelf maken. Nou dat heb ik gedaan maar nu durf ik het niet te geven
Er zit in:
Andijvie
Wortels
Paar handjes spinazi
Kleine stronkje witlof (was toevallig nog over van de cavia)
7 teentjes knoflook
Corgette
Komkommer
Sperzibonen

Omdat ik toch ook wel tegen kwam je niet te veel knoflook en spinazi moet gebruiken begin ik nu te twijfelen. De gemaakte hoeveelheid is voor 22 dagen

Nu maar vast bedenken wat ik in de volgende mix ga doen.
Door Lizzy
#3346457
Abby-shiva schreef:Weer een vraagje...
Ik heb afgelopen periode veel gelezen over groentes ze kregen hier standaard groente maar dan gedroogde die je weekde in lauw water

Nu wou ik het zelf maken. Nou dat heb ik gedaan maar nu durf ik het niet te geven
Er zit in:
Andijvie
Wortels
Paar handjes spinazi
Kleine stronkje witlof (was toevallig nog over van de cavia)
7 teentjes knoflook
Corgette
Komkommer
Sperzibonen

Omdat ik toch ook wel tegen kwam je niet te veel knoflook en spinazi moet gebruiken begin ik nu te twijfelen. De gemaakte hoeveelheid is voor 22 dagen

Nu maar vast bedenken wat ik in de volgende mix ga doen.
De aanbevolen dosering van knoflook is : 1/2 tot 1 kleine teen knoflook per dag per 9 kg lichaamsgewicht.

Een hand spinazie is trouwens prima! De enige reden waarom je niet al teveel spinazie moet geven is omdat het zich bindt met calcium. Maar je hond krijgt genoeg calcium en bovendien is een hand spinazie echt te verwaarlozen! Gewoon lekker geven dus!
Gebruikersavatar
Door Abby-shiva
#3346458
Ooooh ik heb er 7 gedaan. En dat is dan voor 22 dagen en 2 honden. Dat is dus niet zo veel dan.. bedankt voor je reactie dan mogen ze zo lekker genieten van verse groente ipv gedroogde. Ben benieuwd of abby dat ook zo vind. :biggrin2: shiva vast wel die vreet alles hahaha
Door Lizzy
#3346547
Abby-shiva schreef:Ooooh ik heb er 7 gedaan. En dat is dan voor 22 dagen en 2 honden. Dat is dus niet zo veel dan.. bedankt voor je reactie dan mogen ze zo lekker genieten van verse groente ipv gedroogde. Ben benieuwd of abby dat ook zo vind. :biggrin2: shiva vast wel die vreet alles hahaha
Nee, dat valt reuze mee he! Ik ben benieuwd of ze het lekker vinden ja :biggrin2: (en dat ze al je moeite waarderen).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door