Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door PollekeD
#3345380
Wat is jullie ervaring met haptoe houdbare worsten? Ik overweeg om dit een maand lang te voeren tijdens de vakantie. Ik vind er weinig info over op www.
Door eelke
#3345388
Als ik google lijkt het van Mulder te zijn, Mulder is van Smuldier. Tenminste, bij allerlei eerste zoek resultaten wordt ik doorgestuurd naar de site van Mulder en kom ik meteen in het Haptoe gedeelte.
Maar als ik gewoon naar de site van Mulder ga, kan ik het niet vinden?

Te bestellen via de collega's van special products te winterswijk. En als je daar op googled lijk dat Mulders specia products te heten.

Kijk, Smuldier is geen kvv van hoge kwaliteit. Maar goed, verder wel een contante kwaliteit enzo, dus wat dat betreft wel betrouwbaar. Niet een kvv die ik voor langere tijd zou adviseren, maar voor een vakantiemaand zeker prima.

Dus als Haptoe ook van Mulders is zou ik het wel vertrouwen denk ik. Maar ik zou het zeker wel ook van te voren proberen of je hond het er wel goed op doet (diarree op vakantie is niet zo gezellig).

Maar weinig info wel ja. Voor vragen wordt je naar dit email adres verwezen, dus misschien kun je het daar eens vragen?
[email protected]

En dan ben ik natuurlijk ook benieuwd naar het antwoord.

Barfplaats wordt gesponsord door