wat krijgen pups na 3 weken?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

faya
4-sterren

Berichtdoor faya » Wo 02 Mei 2018, 15:44

Ze zijn net 2 weken maar gelijk maar vragen, bij vorige nesten deed ik vanaf 3 weken, soms iets eerder moedermelk met extra puppymelk indien nodig. Vanaf 4 weken tartaartje of iets dergelijks en dan langzaam gemalen vlees of.....?
Lizzy
Moderator

Re: wat krijgen pups na 3 weken?

Berichtdoor Lizzy » Wo 02 Mei 2018, 16:00

faya schreef:Ze zijn net 2 weken maar gelijk maar vragen, bij vorige nesten deed ik vanaf 3 weken, soms iets eerder moedermelk met extra puppymelk indien nodig. Vanaf 4 weken tartaartje of iets dergelijks en dan langzaam gemalen vlees of.....?

Vanaf 4 weken is gemalen vlees prima. En dan "langzaam" steeds andere diersoorten en vleesbot en orgaan gaan toevoegen. Ik deed iedere dag iets nieuws erbij. En ja, je kunt natuurlijk ook KVV geven op 4 weken (aangezien deze in de KVV hoek staat). Dus eerst even een paar dagen mager gemalen vlees en daarna KVV.
pearlsofpassion
Moderator

Berichtdoor pearlsofpassion » Wo 02 Mei 2018, 16:44

Je moet eigenlijk pas puppiemelk bijgeven als de moeder niet genoeg zou hebben ende puppen niet voldoende bijkomen.
Tenzij je natuurlijk bewust haar melkproductie wil laten dalen oid, want dat doe je daar wel mee.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”