Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door faya
#3339762
Ze zijn net 2 weken maar gelijk maar vragen, bij vorige nesten deed ik vanaf 3 weken, soms iets eerder moedermelk met extra puppymelk indien nodig. Vanaf 4 weken tartaartje of iets dergelijks en dan langzaam gemalen vlees of.....?
Door Lizzy
#3339767
faya schreef:Ze zijn net 2 weken maar gelijk maar vragen, bij vorige nesten deed ik vanaf 3 weken, soms iets eerder moedermelk met extra puppymelk indien nodig. Vanaf 4 weken tartaartje of iets dergelijks en dan langzaam gemalen vlees of.....?
Vanaf 4 weken is gemalen vlees prima. En dan "langzaam" steeds andere diersoorten en vleesbot en orgaan gaan toevoegen. Ik deed iedere dag iets nieuws erbij. En ja, je kunt natuurlijk ook KVV geven op 4 weken (aangezien deze in de KVV hoek staat). Dus eerst even een paar dagen mager gemalen vlees en daarna KVV.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3339775
Je moet eigenlijk pas puppiemelk bijgeven als de moeder niet genoeg zou hebben ende puppen niet voldoende bijkomen.
Tenzij je natuurlijk bewust haar melkproductie wil laten dalen oid, want dat doe je daar wel mee.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door