wat krijgen pups na 3 weken?
Moderator: eelke
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
wat krijgen pups na 3 weken?
Ze zijn net 2 weken maar gelijk maar vragen, bij vorige nesten deed ik vanaf 3 weken, soms iets eerder moedermelk met extra puppymelk indien nodig. Vanaf 4 weken tartaartje of iets dergelijks en dan langzaam gemalen vlees of.....?
Re: wat krijgen pups na 3 weken?
faya schreef:Ze zijn net 2 weken maar gelijk maar vragen, bij vorige nesten deed ik vanaf 3 weken, soms iets eerder moedermelk met extra puppymelk indien nodig. Vanaf 4 weken tartaartje of iets dergelijks en dan langzaam gemalen vlees of.....?
Vanaf 4 weken is gemalen vlees prima. En dan "langzaam" steeds andere diersoorten en vleesbot en orgaan gaan toevoegen. Ik deed iedere dag iets nieuws erbij. En ja, je kunt natuurlijk ook KVV geven op 4 weken (aangezien deze in de KVV hoek staat). Dus eerst even een paar dagen mager gemalen vlees en daarna KVV.
- pearlsofpassion
- Moderator
Re: wat krijgen pups na 3 weken?
Je moet eigenlijk pas puppiemelk bijgeven als de moeder niet genoeg zou hebben ende puppen niet voldoende bijkomen.
Tenzij je natuurlijk bewust haar melkproductie wil laten dalen oid, want dat doe je daar wel mee.
Tenzij je natuurlijk bewust haar melkproductie wil laten dalen oid, want dat doe je daar wel mee.
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”