Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Evelien__
#3325784
Dag allemaal

Ik ben in het bezit van 4 Vizsla's, waarvan mijn jongste helaas voedselallergie heeft.
Nu heb ik bij Best4Dogs (van Dogmeat.nl) voor haar Hert enkelvoudig besteld. Op de website staat dat dit 90% hertenvlees is, en 10% orgaan. Dit om haar 8 weken lang te voeren en te kijken of zij hier ook op reageert of niet.
Ik vraag me echter af hoe dit compleet te maken is.
Voer ik hertenbot bij?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden en meedenken!

Groetjes,
Evelien
Gebruikersavatar
Door pluk
#3326276
Evelien__ schreef:Dag allemaal

Ik ben in het bezit van 4 Vizsla's, waarvan mijn jongste helaas voedselallergie heeft.
Nu heb ik bij Best4Dogs (van Dogmeat.nl) voor haar Hert enkelvoudig besteld. Op de website staat dat dit 90% hertenvlees is, en 10% orgaan. Dit om haar 8 weken lang te voeren en te kijken of zij hier ook op reageert of niet.
Ik vraag me echter af hoe dit compleet te maken is.
Voer ik hertenbot bij?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden en meedenken!

Groetjes,
Evelien
Realiseer je je dat een kvv niet echt handig is om als eliminatiedieet te gebruiken? Als de vorige maling in de fabriek bijvoorbeeld kip is, dan bestaat er altijd de mogelijkheid dat er wat kip in de hert kvv terecht komt. Elimineren doe je dan ook het best met barf omdat je dan zelf kunt controleren wat je voert.

Hertenribben zou je hierbij als aanvulling kunnen geven. Echter, dit is niet echt geschikt voor beginnende barfers.
Een andere optie is eischaalpoeder of Lithothamnion calcareum

Misschien vind je dit ook een interessant topic: viewtopic.php?f=11&t=125781

Barfplaats wordt gesponsord door