Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door chantal
#34654
[quote="moniek"]
Vandaag gaf ik mijn honden voor de 1e keer kruidenmix van carnibest, althans, dat was de bedoeling. Ik heb dat nog nooit eerder gehad dus weet niet hoe het eruit moet zien. Maar wat ik aantrof in het zakje (klein wit zakje, ongestickerd) was volgens mij gewoon vlees. Ik zou zweren dat het CB kip-rijst is. Het ziet er hetzelfde uit, ruikt gewoon naar vlees en is bloederig. Ik dacht dat ik in die kruidenmix iets van vezels en dergelijke terug zou moeten kunnen vinden en dat het zou stinken. Ik heb het echter wel besteld, gekocht en betaald als kruidenmix. Kan iemand mij vertellen hoe kruidenmix eruit ziet en of het stinkt ja of nee. Ik denk namelijk dat ze een verpakkingsfoutje hebben gemaakt bij CB.

Alvast bedankt voor een reactie, groetjes van Moniek
[/quote]

Mag ik vragen waarom jij je honden kruidenmix voert?
Ik zit er namelijk ook aan te denken omdat mijn hond aan de spuitdiarree is :-[. Om deze reden ben ik hem CB eend/rijst gaan voeren en nu wil hij niet meer eten!

Groetjes Chantal
Door moniek
#34668
Hoi Chantal,

Omdat ik hier op BP al vaker gehoord en gelezen had dat kruidenmix zo gezond is voor honden (darmflora) en ze het erg lekker schijnen te vinden wilde ik dat eens proberen. Helaas was er iets mis gegaan met de levering dus had ik geen kruidenmix gekregen maar iets anders. Ik kan dus nog niet vertellen hoe het mijn honden is bevallen. Als ik de volgende keer weer CB ga halen krijg ik zeker de goede zakjes (kruidenmix) mee, dus dan krijgen ze het hier ook pas voor de 1e keer. Ik heb wel begrepen dat het nogal schijnt te stinken maar bij mijn honden geldt, hoe harder het stinkt, hoe lekkerder ze het vinden :-X. Misschien is dat voor jouw dan ook een optie om je hond weer aan het eten te krijgen. Durf niet zeker te zeggen of kruidenmix van invloed kan zijn op diaree, maar er zijn vast genoeg mensen hier die daar wel iets zinnigs over kunnen zeggen.

Succes ermee verder, groetjes van Moniek
Door diana
#34728
ik wist niet dat je zelf ook kruidenmix kon maken
hahaa.
maar ik hoop ook eigenlijk niet dat er een boerderijlucht uit mijn strot komt..
hahaaa.
Door avalon
#34733
[quote="diana"]
ik wist niet dat je zelf ook kruidenmix kon maken
hahaa.
maar ik hoop ook eigenlijk niet dat er een boerderijlucht uit mijn strot komt..
hahaaa.

[/quote]
;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door