Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door moniek
#27012
Vandaag gaf ik mijn honden voor de 1e keer kruidenmix van carnibest, althans, dat was de bedoeling. Ik heb dat nog nooit eerder gehad dus weet niet hoe het eruit moet zien. Maar wat ik aantrof in het zakje (klein wit zakje, ongestickerd) was volgens mij gewoon vlees. Ik zou zweren dat het CB kip-rijst is. Het ziet er hetzelfde uit, ruikt gewoon naar vlees en is bloederig. Ik dacht dat ik in die kruidenmix iets van vezels en dergelijke terug zou moeten kunnen vinden en dat het zou stinken. Ik heb het echter wel besteld, gekocht en betaald als kruidenmix. Kan iemand mij vertellen hoe kruidenmix eruit ziet en of het stinkt ja of nee. Ik denk namelijk dat ze een verpakkingsfoutje hebben gemaakt bij CB.

Alvast bedankt voor een reactie, groetjes van Moniek
Door Lizzy
#27021
Volgens mij is kruidenmix groenig (ik heb het van Carnibest nog nooit gezien, maar wel van Bibi) en het ruikt in de verte naar schapen/koeienpoep. Ze noemen het wel "de boerderij-lucht".
Groetjes, Lizzy
Door moniek
#27022
Nou, dan moet dit wel haast een verpakkingsfoutje zijn. Het ruikt namelijk in de verste verte niet naar poep. Ik zou er zo zelf soepballen van willen draaien bij wijze van spreken. Ik ben benieuwd of alle zakkies die ik heb "fout" zijn.
Door moniek
#27033
Ik heb even een foto gemaakt van de inhoud van het witte zakje wat ik dus al kruidenmix gekocht heb.

Hier komtie

Afbeelding

das geen kruidenmix toch??
Laatst gewijzigd door moniek op zo 30 nov 2003, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roger
#27037
Moniek,

Je eet wat gras, paardebloemen,klaver, zuring, weegbree,en alles wat er verder groeit en bloeit in de wei of op den dijk.

Dan ga je boven een emmer hangen en je steekt je vinger diep in je keelgat.

Wat er in die emmer komt , zo ziet fytomix eruit, misschiet iets fijner als het van de boekmaag komt, maar als het van de pens komt zal er niet veel onderscheid inzitten.

Succes ;D ;D ;D

Gr.
Roger
Door moniek
#27038
Roger, wat heb jij toch altijd goede plannen ;). Biefstukken zo lang laten "rijpen" totdat ze vanzelf kunnen lopen, vinger in je keel steken om voedsel onderzoek te doen enz enz. Hmm, ik geloof zo ook wel dat dat wat in het bakkie op de foto zit geen kruiden bevat ;D ;D
Door qyan
#27040
[quote="moniek"]
Ik heb even een foto gemaakt van de inhoud van het witte zakje wat ik dus al kruidenmix gekocht heb.

Hier komtie

Afbeelding

das geen kruidenmix toch??
[/quote]

whaha, nee, dat is vlees ;D
Door roger
#27042
<<Ik heb even een foto gemaakt van de inhoud van het witte zakje wat ik dus al kruidenmix gekocht heb.

Hier komtie

Afbeelding

das geen kruidenmix toch??<<


Tenzij dat dat schaap een herdershond opgevreten heeft !

Roger
Laatst gewijzigd door roger op zo 30 nov 2003, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door moniek
#27043
[quote="qyan"]

whaha, nee, dat is vlees ;D
[/quote]

Ja, dat dacht ik dus ook. Shit, zit ik dus met een diepvriesla vol witte 250-grams zakkies vlees :-\
Door Jolly
#27060
he moniek,

zijn alle zakkies zonder label of etiket?
lijkt me toch erg raar dat dit er niet op zit, kijk 1 of 2 kan gebeuren, maar niet een hele partij.

Ik zou als ik jou was ff naar je leverancier(of waar je het in ieder geval vandaan hebt gehaald ) bellen en vertellen wat je probleem is, want a: je hebt iets wat je niet wil en al helemaal niet voor betaald hebt enB: waarschijnlijk kan je er niets mee.
Dat laatste is misschien niet zo, dat weet ik niet, maar is is wel een punt waar je ff voor moet bellen, want dat hoort niet.
suc 7
Door moniek
#27062
Jolly, alle zakkies zijn ongelabeld ja, maar ik heb al gemaild met Corine en ook alweer een hele aardige mail terug. Wat blijkt nou het geval: Waarschijnlijk is er toch iets fout gegaan met verpakken want ik heb ipv kruidenmix nu diabetesvoer voor katten (lol). Nah jah, de honden hebben het vanmorgen gewoon met smaak gegeten en ze zullen er nix van krijgen hoor. Corine gaat het heel netjes met me oplossen.

Ik ben wel blij dat ik het nu weet, hoef ik tenminste niet de proef die Roger voorstelde in de praktijk uit te voeren ;D ;D
Door margreet
#27109
[quote="roger"]
Moniek,

Je eet wat gras, paardebloemen,klaver, zuring, weegbree,en alles wat er verder groeit en bloeit in de wei of op den dijk.

Dan ga je boven een emmer hangen en je steekt je vinger diep in je keelgat.

Wat er in die emmer komt , zo ziet fytomix eruit, misschiet iets fijner als het van de boekmaag komt, maar als het van de pens komt zal er niet veel onderscheid inzitten.

Succes ;D ;D ;D

Gr.
Roger
[/quote]

Wat ben jij toch een smerig mannetje,hoewel ik geloof dat de meeste mannen zo zijn,dit had ook een bericht van Paul kunnen zijn. ;D ;D ;D
Ik hoop je nog eens in het echt te ontmoeten om me er van te vergewissen dat het alleen je geest is die verdorven is. ;D ;D ;D
Door Ordell
#27128
Da's absoluut geen kruidenmix. Zat het in een gewoon platic zakje i.p.v die groene langwerpige?? Verpakkingsfoutje dus ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door