Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bosliefje
#3314668
Mijn hond begon toen ze 9 jaar was te bijten en te krabben, ze kreeg afwisselend te eten, kvv. (en geen kip of rund).
Helaas, het kan.
Ik heb haar toen eerst meer dan 4 weken op een vegetarisch, maar wel kompleet en zelfgemaakt, eten gezet. Toen ging het al een stuk beter.
Nu een paar maanden verder, en 2 behandelingingen bij een holistische dierenarts, kan ze weer diverse diersoorten eten en het gaat goed met haar.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3314674
Gaby1 schreef:Dank je wel lizzy voor je uitgebreide antwoord.

StrakS nogmaals na lezen ;)

Maar als duif ook dus niet mag weet ik niet wat wel want alles heeft die al eens gehad... paard,eend,fazant, kwartel,kangaroe, hert, ganz....

De frikadellen om te trainen kan ik vervangen door een bal. Niet ideaal maar te doen.
Maar op de rodi speuren we en weet niet wat daarvoor anders te gebruiken...

Weet nog niet eens iets wat die nooit gehad heeft :(

Hij was eigenlijk helemaal nooit gevoelig op zijn huid is vanaf 3,5 jaar dat die nu ineens plekjes krijgt :(

Ik ga alle info eens goed bestuderen nogmaals bedankt
Heb je een voedseldroger of desnoods een gewone oven?
zolang je gewone kvv blijft geven kun je deze drogen en geven. Of haal wat spiervlees, snij in kleine blokjes en droog die.
droog op maximaal 50 graden
Door eelke
#3314680
En geit of parelhoen, heeft ie dat ook al gehad? Konijn? (misschien lees ik er overheen hoor)

Frikandellen zou ik meteen mee stoppen. Bij veel dierenwinkels hebben ze tegenwoordig ook echt prima gedroogde snackjes (voor nu, tijdens het elimineren zou ik dat ook niet aanraden).
Door Gaby1
#3314689
Voor het drogen moet ik ook eerst weten welk dier ik zou voeren maar helaas heeft die dus alles al gehad ook geit parelhoen of konijn...
Alleen de duif is nieuw in het assortiment gekomen sinds twee weken
Gebruikersavatar
Door pluk
#3314702
Gaby1 schreef:Voor het drogen moet ik ook eerst weten welk dier ik zou voeren maar helaas heeft die dus alles al gehad ook geit parelhoen of konijn...
Alleen de duif is nieuw in het assortiment gekomen sinds twee weken
Ik sloot aan op het advies van Lizzy: een goede kvv of liever nog barf en alle meuk weg.

Zodra je daadwerkelijk een eliminatie dieet start moet je je dan beperken tot die ene soort.

Verstuurd vanaf mijn Wileyfox Swift met Tapatalk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door