Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door M0ppie
#3311567
Wij willen een tijdje over gaan op de rollen van Natuur en Dier. Lijkt ons een goede kvv omdat de maakster wel wat kennis in huis heeft.
Nu wil ik aan diegene die dit merk al voeren vragen, of er nog iets toegevoegd moet worden. Groente zit er niet in dus dat ga ik sowieso toevoegen.
Krijgen de hondjes krijtpoep ervan, en moet er dus vlees en/of pens toegevoegd worden?
Zijn jullie tevreden met deze kvv?
Graag jullie inbreng, want ik heb al twee keer gemaild maar zij geeft zelf helaas geen reactie, dus misschien is ze met vakantie oid.
#3311572
M0ppie schreef:Wij willen een tijdje over gaan op de rollen van Natuur en Dier. Lijkt ons een goede kvv omdat de maakster wel wat kennis in huis heeft.
Nu wil ik aan diegene die dit merk al voeren vragen, of er nog iets toegevoegd moet worden. Groente zit er niet in dus dat ga ik sowieso toevoegen.
Krijgen de hondjes krijtpoep ervan, en moet er dus vlees en/of pens toegevoegd worden?
Zijn jullie tevreden met deze kvv?
Graag jullie inbreng, want ik heb al twee keer gemaild maar zij geeft zelf helaas geen reactie, dus misschien is ze met vakantie oid.
Ik volg Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
#3311792
M0ppie schreef:Wij willen een tijdje over gaan op de rollen van Natuur en Dier. Lijkt ons een goede kvv omdat de maakster wel wat kennis in huis heeft.
Nu wil ik aan diegene die dit merk al voeren vragen, of er nog iets toegevoegd moet worden. Groente zit er niet in dus dat ga ik sowieso toevoegen.
Krijgen de hondjes krijtpoep ervan, en moet er dus vlees en/of pens toegevoegd worden?
Zijn jullie tevreden met deze kvv?
Graag jullie inbreng, want ik heb al twee keer gemaild maar zij geeft zelf helaas geen reactie, dus misschien is ze met vakantie oid.
Ik heb even op de website zitten kijken maar je moet de mixen afwisselen lijkt me, want de mixen per mix zijn niet compleet te noemen. Tenminste, ik kan zo gauw niet vinden of er een premix in zit maar zo te zien niet. Ze verkopen gedroogde groenten als zijnde barf-groenten maar dat gaat natuurlijk 100 keer nergens over, beter voeg je dat zelf toe (gekookt of rauw gepureerd).

Misschien ook niet verkeerd om even via ZOEKEN (rechts boven) hier op natuur en dier te zoeken.
#3311796
Lizzy schreef:Ik heb even op de website zitten kijken maar je moet de mixen afwisselen lijkt me, want de mixen per mix zijn niet compleet te noemen. Tenminste, ik kan zo gauw niet vinden of er een premix in zit maar zo te zien niet. Ze verkopen gedroogde groenten als zijnde barf-groenten maar dat gaat natuurlijk 100 keer nergens over, beter voeg je dat zelf toe (gekookt of rauw gepureerd).

Misschien ook niet verkeerd om even via ZOEKEN (rechts boven) hier op natuur en dier te zoeken.
Ik ga zelf groente toevoegen. Ik had al een paar keer gezocht op natuur en dier, maar ik kan niets vinden over het merk. Er zit geen premix in,anders kan ik het sowieso niet voor mijn honden gebruiken.

Ahhhhhh.... Stom ik had natuurlijk natuur en dier tussen haakjes moeten zetten :-[ Niet aan gedacht. Nou ja dan ga ik dat vanavond even nalezen.
Thanks Lizzy :P
Gebruikersavatar
Door pluk
#3311822
M0ppie schreef:Wij willen een tijdje over gaan op de rollen van Natuur en Dier. Lijkt ons een goede kvv omdat de maakster wel wat kennis in huis heeft.
Nu wil ik aan diegene die dit merk al voeren vragen, of er nog iets toegevoegd moet worden. Groente zit er niet in dus dat ga ik sowieso toevoegen.
Krijgen de hondjes krijtpoep ervan, en moet er dus vlees en/of pens toegevoegd worden?
Zijn jullie tevreden met deze kvv?
Graag jullie inbreng, want ik heb al twee keer gemaild maar zij geeft zelf helaas geen reactie, dus misschien is ze met vakantie oid.
Ik heb er geen ervaring mee.
Maar of jouw honden er krijtpoep van krijgen zul je moeten proberen. De meeste (misschien alle) mixen zitten op 20% bot. Bij sommigen honden gaat dit prima, bij anderen geeft het inderdaad krijtpoep.

Over je laatste opmerking: in dit topic helaas gelijke ervaringen: viewtopic.php?f=5&t=135071&p=3302671&hilit
#3311844
pluk schreef:Ik heb er geen ervaring mee.
Maar of jouw honden er krijtpoep van krijgen zul je moeten proberen. De meeste (misschien alle) mixen zitten op 20% bot. Bij sommigen honden gaat dit prima, bij anderen geeft het inderdaad krijtpoep.

Over je laatste opmerking: in dit topic helaas gelijke ervaringen: viewtopic.php?f=5&t=135071&p=3302671&hilit
Ja ik denk dat ik toch nog wat spiervlees toe zal moeten voegen. 20% is veel. Als ik barf maak zet ik hem altijd op 15%, en dan soms nog is het teveel. We gaan het gewoon voorzichtig uitproberen. Ben benieuwd hoe deze mix eruit ziet, en of ik wat wijzer kan worden van het label op de verpakking.

Ik laat het wel weten hoe het bevalt. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door