Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door src_esther
#3356638
Lizzy schreef:Waar zien jullie dan dat Jarco een diepvriesvoer heeft? Ik zie alleen worsten voor buiten de vriezer (en da's gewoon bagger en bevat simpelweg niet wat diepvriesvoer bevat).

Ik ging voor een paar merken die zich al langere tijd bewezen hebben en dat zijn niet deze twee.
Ah, goeie. Ik lees Verse worst zonder verder na te denk of kijken ga ik er dan vanuit dat het vers (KVV) is... Nu wel op de thuis-pagina gekeken naar de beschrijving, is helemaal niet vers dus...
Gebruikersavatar
Door Questionmark
#3356640
src_esther schreef: Ah, goeie. Ik lees Verse worst zonder verder na te denk of kijken ga ik er dan vanuit dat het vers (KVV) is... Nu wel op de thuis-pagina gekeken naar de beschrijving, is helemaal niet vers dus...
Ze hebben wel ('verse') diepvriesrollen. Deze heb ik zelf in de winkel zien liggen...

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Door Too
#3356650
Diepvries scharen ze onder 'wetfood' maar helemaal niks, nul nada over de samenstelling.
Door Lizzy
#3356661
Dus bij een verkooppunt weten ze beter wat er in de prak gaat als bij Jarco zelf?

Wel goed gevonden Pike!

Maar bietenpulp? Groenten en fruit? Ik zeg "lekker in de winkel laten". Bietenpulp is rotzooi waar een hond heel goed buiten kan (en wil) en fruit met vlees samen gist in de darmen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door