Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#3283509
Daily Meat heeft ook enkelvoudige soorten.
Zoals Kalkoen, Konijn, Geit,Rund en Lam,
De Paard/wild bevat Paard, Fazant en Konijn.
Weet niet of daar nog wat tussen zit wat je kan voeren.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#3284676
Ik heb het even nagevraagd bij Darf. In zowel Alroda Eend als Oervoer Eend zitten maagjes. Dit wad het antwoord bij Darf: "Er zitten in beide schone eenden magen (dus gepeld, geen resten er in."
Gebruikersavatar
Door pluk
#3284681
Meike en Daisy schreef:Ik heb het even nagevraagd bij Darf. In zowel Alroda Eend als Oervoer Eend zitten maagjes. Dit wad het antwoord bij Darf: "Er zitten in beide schone eenden magen (dus gepeld, geen resten er in."
Dan ben ik toch heel benieuwd wat Oervoer hierop zegt... Ze vermelden expliciet 'zonder maag' maar dat klopt dus niet dan
#3284709
pluk schreef:Dan ben ik toch heel benieuwd wat Oervoer hierop zegt... Ze vermelden expliciet 'zonder maag' maar dat klopt dus niet dan
Oervoer kan je het beste bellen als je deze vragen hebt . De website is niet altijd actueel
#3284737
Ivm graanresten: in nekken kunnen die ook zitten. Ik heb eens kippennekken gehad waar Cuzco op reageerde en als ik die platmepte kwamen daar ook graankorrels uit tevoorschijn.
Zo kan in elke kvv met gevogeltebot natuurlijk graanrest terechtkomen...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door