Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3277568
Haha, maar dat snap ik wel hoor! Barfplaats is toch voor barvers, ik begrijp goed dat je dan niet zo snel aan KVV denkt. :)
Geeft helemaal niks!!


Oh, Bandit krijgt geen twee nieuwe diersoorten!

Bandit krijgt nu volgens 'jullie' methode te eten. (sinds 2 dagen)
Ik weet zeker dat lam en geit goed gaan, dus die krijgt hij.
Via 'mijn' methode ben ik er praktisch zeker van dat eend ook goed gaat.
Ik vermoed dat hert niet zo goed gaat.

Nu krijgt Bandit lam en geit en vanaf morgen een halve portie hert erbij.
Dan moet ik toch vrij snel ervaren of hert goed gaat.

Als ik zeker weet of hert wel of niet goed gaat, ga ik de eend nog eens proberen.
Ik kies ervoor om hem nu hert te geven, omdat ik daarvan 3 kg gedroogd had (was alleen spiervlees, dus dat droogt makkelijker dan volledige KVV). Zijn snackjes zijn dus ook van hert.

Dat ene visje erbij was puur omdat ik 100 gram eten te kort kwam voor zijn ontbijt op de dag dat het vlees gezorgd werd.
Vis zal ik hem voorlopig niet meer geven. ;)

Ik wil nu ook precies elke maand alles insprayen tegen de mijt. Om er zeker van te zijn dat dát niet een reden is waarom hij jeuk krijgt.
Tegen de tijd dat ik voldoende diersoorten heb, kan ik kijken of ik het insprayen wat kan uitstellen.

We zijn nog wel even bezig....... ;)

Maar..... even terugkomen op het begin. Met jullie hulp kwam ik uit op parelhoen, duif of fazant. Ik hoop dat ik een KVV kan vinden die deze dieren verwerkt zónder maag en darmen.
Anders kan ik de paard van dogmeat proberen, die was ook goed begreep ik.

Barfplaats wordt gesponsord door