Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door src_esther
#3290691
Luna2014 schreef:Goedenavond.
Mijn labrador is inmiddels volledig over op Darf en ik ben er erg tevreden over. Ze krijgt nu ongeveer 466 gram per dag en blijft hiermee mooi op gewicht. Ik wissel de verschillende varianten met elkaar af.
Poep eten doet ze helaas nog steeds. Ik vroeg me af of hier baasjes zijn die hier ervaring mee hebben en dé gouden tip voor mij hebben? Na trainen met de clicker, muilkorf, eierkoeken en veendrenkstof begin ik ondertussen wel een beetje wanhopig te worden..
Dank!
Leuk dat je nog even laat weten hoe het gaat. Wat fijn dat het goed gaat. Behalve dan het poepeten, natuurlijk. Tja, Ko doet het af en toe, met name kattenpoep is soms onweerstaanbaar. In het begin vraat hij alle poep die we tegenkwamen op nu soms een hapje, soms alleen een likje. Ik heb het wel een beetje opgegeven, ik spreek hem bestraffend toe, hij stopt dan en dat is het. Opvallend is dat hij het alleen op de 'eigen' weg doet. Zijn we in een park, losloopgebied, stad of dorp, dan haalt hij voor elke drol zijn neus op. :???:
Door Janie2
#3293096
Komt het poep eten niet vanuit ongemak?
Maag, darmen?

Hoe poept je hond?
Wat zie je nog meer?
Boeren, smakken, likken, geluiden uit de buik?

Ik zou beginnen met rauw gepureerde groenten (sperziebonen wel ff koken) toe te voegen met evt veendrenkstof en probiotica.
Gebruikersavatar
Door pike
#3293502
Hier hielp niets, maar dan ook helemaal niets, tegen het poepeten :( En dan heb ik het niet over een klein hapje of een likje. Duc bijvoorbeeld, als die de kans krijgt, stopt hij zich helemaal vol. Een hoop paardendrollen, een hoop hooglanderpoep, gaat er allemaal compleet in. De enige oplossing is aanlijnen, en dan nog moet je altijd opletten want als je onderweg even stil staat om naar een vogeltje te kijken staat mijnheer alweer hondenpoep te eten. Want niemand ruimt het op lijkt het wel >:(
Door PollekeD
#3309058
Ik heb niet alles gelezen, dus misschien is het al genoemd.... Plotseling aankomen ligt niet altijd aan het voer. Bijv de lever kan daar een rol in spelen. Misschien bespreken met da, evt bloed laten prikken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door