Ervaringen Carnis Zalmolie

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

PeterF
1-ster

Berichtdoor PeterF » Do 17 Nov 2016, 13:32

Heeft iemand hier op barfplaats ervaringen met de Wilde Zalmolie van Carnis? Deze zou gewonnen zijn uit wilde zalmen uit Schotland.
Ikzelf heb goede ervaringen met de zalmolie van Grizzly. Ik gebruik niet meer de aangegeven dosis omdat mijn hond zijn kvv hierdoor niet meer wil eten. Maar af en toe een pompje geeft geen problemen en de jeuk blijft achterwegen (hiervoor gebruik ik voornamelijk de zalm olie).

Nu is de zalm olie van Carnis een stuk goedkoper vandaar mijn vraag.
src_esther
5-sterren

Re: Ervaringen Carnis Zalmolie

Berichtdoor src_esther » Do 17 Nov 2016, 16:38

PeterF schreef:Heeft iemand hier op barfplaats ervaringen met de Wilde Zalmolie van Carnis? Deze zou gewonnen zijn uit wilde zalmen uit Schotland.
Ikzelf heb goede ervaringen met de zalmolie van Grizzly. Ik gebruik niet meer de aangegeven dosis omdat mijn hond zijn kvv hierdoor niet meer wil eten. Maar af en toe een pompje geeft geen problemen en de jeuk blijft achterwegen (hiervoor gebruik ik voornamelijk de zalm olie).

Nu is de zalm olie van Carnis een stuk goedkoper vandaar mijn vraag.

Wilde zalm uit Schotland? Zij zeggen het, maar in Schotland kom je tegenwoordig toch vooral kweekzalm tegen...
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 18 Nov 2016, 10:05

Koudgeperste zalmolie bestaat trouwens ook niet. Alle visolie wordt verhit. Anders loopt het je fles uit van de ranzigheid. Misschien moet je de verkoper van dit product eens mailen en vragen of zij kunnen aantonen dat de wilde zalm ook echt wild is? Ik weet wel dat veel producenten dit beweren maar waarbij het alles behalve waarheid is.
fransbulletje
5-sterren

Berichtdoor fransbulletje » Vr 18 Nov 2016, 11:48

Ik heb nu de Omega 3 olie van Icelandpet van sardientjes en ansjovis en die bevalt prima.
http://www.nmlhealth.nl of www.dierapotheker.nl
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”