Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door chrisje
#3261896
Dag iedereen,

Sinds een week geef ik Bandit nierdieet. Hij eet het goed, maar zoals de meesten wel weten is het niet goedkoop. Een Amerikaanse Stafford eet wel wat, dus kom amper met twee bakjes toe. Dus een kleine kilo per dag. Ik wil hem dit gerust geven, maar als ik af en toe kan afwisselen met een ander merk en de kosten wat kan drukken? Dat zou welkom zijn.
Ik weet dat er Buddy 's nierdieet is. Hier heb ik geen ervaring mee, maar heb er hier al wel over gelezen. Mijn leverancier kan Medipet nierdieet leveren. Heeft er iemand ervaring met dit merk?
Door chrisje
#3261945
pluk schreef:In het andere nierdieet topic schrijft Larshann dat zij dit voert en tevreden is.
Dank u.
ik heb naar de fabrikant ook een mailtje gestuurd om te vragen hoeveel eiwit en fosfor erin zit.
Door Aurelia
#3263570
chrisje schreef:Dank u.
ik heb naar de fabrikant ook een mailtje gestuurd om te vragen hoeveel eiwit en fosfor erin zit.
Ik ben ook wel benieuwd naar de percentages van Medipet. Heeft de fabrikant al gereageerd?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door