Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door src_esther
#3232271
Ook hier is eens een rol Naturis in de voerbak gekomen. Ik had het zien liggen bij de dsz en dacht: 'ik moet afwisselen, laat ik het eens proberen'. Gatverdamme wat een vieze brij vonden we het allemaal. Het werd gegeten, niet van harte en de ontlasting de volgende dag was ook geen feest, dus bij ons komt het er niet meer in.

Groet, Esther
Gebruikersavatar
Door Hope
#3232323
Ik vind het troep. En zeewier... Dat heeft een hond echt niet in die hoeveelheden nodig. Ik zie er uberhaupt de meerwaarde niet van in.

Als je het zonde vindt om weg te gooien (snap ik), geef het dan af en toe. Maar bij een pup dit als hoofdvoer geven? Dat deed ik dus niet.
Door fransbulletje
#3232341
Heel lang geleden heb ik ook Naturis gevoerd maar geen succes. Worsten waar de smurrie uitspoot wat een drabzooi. Hun antwoord was toen dat het lag aan de maat van de vulpijp en het waarschijnlijk het onderste uit de bak was. Heb het in de kliko gedumpt was er zo vies van.
Door Baloe de bouvier
#3236230
Als nog al de worsten weg gegooid. Het volendammertje was echt te ranzig, vonden zelfs de hond en kat ook terwijl ze de vis van Kivo heerlijk vinden.
Dank je wel allemaal voor de antwoorden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door