Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#358060
[quote="Debora"]
Ik kan het wel bestellen zei die mevrouw in de winkel, dan moet ik een dag vantevoren bellen en zeggen wat ik wil en dan meteen de volgende ochtend komen ophalen. En toen was ik weer te mutserig om te vragen of ik dan ook korting zou krijgen :-[
[/quote]


Hahahhahaha ben jij wel een echte hollander LOL
Door Truus
#358062
[quote="Jolly"]
debora, als je besteld doe dit dan wel op de maandag voor 16:00, dan is het er dinsdagochtend en anders donderdagmiddag bestellen voor 16:00, dan is het er vrijdagochtend.


[/quote]
De vraag van Debora was ook, of ze bij een grote hoeveelheid korting kon krijgen ;).....zie hier boven.
Door Debora
#358077
[quote="Angelique"]
Hahahhahaha ben jij wel een echte hollander LOL
[/quote]

;D eigenlijk ben ik een fries, misschien ligt het daar wel aan.... ;)
Door Debora
#358078
[quote="Jolly"]
debora, als je besteld doe dit dan wel op de maandag voor 16:00, dan is het er dinsdagochtend en anders donderdagmiddag bestellen voor 16:00, dan is het er vrijdagochtend.


[/quote]

Ja dat zei die mevrouw in de winkel ook tegen me dus. Bestel jij daar ook dan?
Door Jolly
#358114
[quote="Debora"]
Ja dat zei die mevrouw in de winkel ook tegen me dus. Bestel jij daar ook dan?
[/quote]

nee ik werk er en ik doe op de donderdag de CB bestelling ;D
Aan staffelkorting wordt helaas niet gedaan.
Laatst gewijzigd door Jolly op ma 25 jul 2005, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ejka
#359516
Volgens mij heb ik ergens ooit gelezen dat Godeschalk overal in Nederland levert. Anders bel jeze toch op en vraagt je ze dat. Dat kan je een rit naar Ermelo schelen.
Door Debora
#359649
[quote="Ejka"]
Volgens mij heb ik ergens ooit gelezen dat Godeschalk overal in Nederland levert. Anders bel jeze toch op en vraagt je ze dat. Dat kan je een rit naar Ermelo schelen.
[/quote]
Dat meende ik dus ook gelezen te hebben maar ik dacht dat ik me vergist had. In dat geval zal ik ze eens bellen, wie weet... ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door