Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door amber2
#356289
Een kennis van ons voert 1 van haar honden de Duck Pancreas om gezondheidsredenen. Kan het kwaad als zij haar andere (gezonde) hond ook af en toe als het zo uitkomt een periode Duck Pancreas voert? Of is dat beter van niet?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#356583
Ik zou een gezonde hond liever geen pancreas geven, hij maakt al voldoende enzymen aan, misschien kun je door de extra enzymen weleens de balans verstoren :-\. Daarbij is de Duck pancreas een stuk duurder....
Door amber2
#356592
Maar je weet het dus niet zeker begrijp ik...? Zijn er meer mensen die hier een idee van hebben? Anders zal ik Duck zelf eens even mailen of zij weten of het kwaad kan.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#356616
[quote="amber2"]
Maar je weet het dus niet zeker begrijp ik...? Zijn er meer mensen die hier een idee van hebben? Anders zal ik Duck zelf eens even mailen of zij weten of het kwaad kan.
[/quote]
Nee, ik weet het niet zeker, ik ga puur op m'n gevoel af. Mailtje aan Duck is denk ik een goed idee ;).
Door amber13
#356623
[quote="amber2"]
Maar je weet het dus niet zeker begrijp ik...? Zijn er meer mensen die hier een idee van hebben? Anders zal ik Duck zelf eens even mailen of zij weten of het kwaad kan.
[/quote] Als je binnen een half jaar antwoord wil ;), zal ik als ik jouw was even bellen, ik heb ook eens een mailtje gestuurd, en vervolgens niks gehoord, dus vorige week gebeld, en toen had ik binnen 5 min. antwoord op m'n vraag.
Laatst gewijzigd door amber13 op za 23 jul 2005, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door