Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door van jills enjoy
#3199107
hallo wij voeren nu paar maanden kivo, en heb m'n honden nog nooit zo vaak aan de diaree gehad als nu. Hier voor carnibest. Maar dat is haast niet te betalen. Iemand suggesties?????
Door Lil
#3199111
Carnibest groot inkopen? Scheelt hier enorm.

Waar kun je aankomen buiten carnibest en kivo?
Door Retrievers
#3199124
Ik voerde vroeger dogmeat kvv, nooit problemen mee gehad, heb het zeker 1,5 jaar gevoerd voordat ik op barf overging.
Zit rond de €3 per kg.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3199129
kivo is best vettig...het afwisselen met lotgering dat is ook nog te doen, tussendoor een eitje, visje erbij
Door Diego
#3199139
Dan zou ik juist niet afwisselen met Lotgering, dat is ook erg vet! Heb je twee vette ( mindere kwaliteit) kvv bij elkaar.
Door Lil
#3199152
van jills enjoy schreef:wat is groot??
Grootverbruikerskorting is bij 100 kg. Ook al bij 30 maar dat scheelt maar een paar cent.
Door Hydra
#3199290
Kivo is vrij vet en daarnaast laat de precieze samenstelling zich raden, dus dat zou de diarree best kunnen verklaren. Ik weet niet wat nu de kiloprijs van Kivo is, maar de meeste merken zijn toch wel iets duurder tenzij je groot kunt inkopen bij bijv. best4dogs (dogmeat) of Iron dog (natuur en dier). Merken die rond de €3 per kg liggen zijn dogmeat, daily meat/carnifarm en meat4dogs (niet-biologische lijn van darf).
Gebruikersavatar
Door van jills enjoy
#3199297
Dankje jah, ik kijk even.of ik voor de jongste wat anders ga doen...de oudste doet het er goed op
Door Lil
#3199399
Border Bandit schreef:Ik ben zeer tevreden over Darf.
Hier is dat duurder dan carnibest.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3199688
Ik zou eens rondkijken wat er bij jou in de buurt verkrijgbaar is (of iig makkelijk verkrijgbaar) en daar een keuze uit maken. Er is meer dan carnibest en kivo..gelukkig. Je moet maar gewoon uitproberen wat jpuw hond wel goed verdraagt en wat jouw knip ook nog leuk vind.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door