Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Wilma
#355671
:D Hallo allemaal.

Ik ben eens even komen kijken op dit forum en vind het allemaal bar interesant.

Ik heb een Beagle van 4 jaar en zoals zovele Beagles doen,eet zij regelmatig alle hondendrollen die ze maar tegen komt op tijdens onze wandeling. :-X
Zeker als ze lekker los mag huppelen,dan wordt ik er wel eens misselijk van!! :P >:(
Nu heb ik wel eens horen vertellen dat vers vlees geven hierbij oplossend zou kunnen werken.
Heeft één van jullie hier ervaring mee of informatie over???

Midget krijgt nu samen met onze Rottweiler Hill's JD ( droogvoer ) en af en toe ben ik kort geleden begonnen met heupbotten bij de keurslager vandaan.
Ze genieten daar zichtbaar van.
Volstaat een heupbot ( volgens mij van een rund ) ook voor de BARF voeding??


Ik ben heel benieuwd en hoop dat ik nog een hoop zal leren op dit forum.

Groetjes Wilma en Midget
Door Jinxy
#355725
Ik denk dat je de bibliotheek er eens op na moet slaan, daar staat echt een hele hoop tips in om te beginnen met vers. Lees ook eens het stukje over beginnen met botten.


Ik geloof alleen dat wat betreft het poepeten het niet per se over hoeft te gaan op vers. Je weet dan alleen zeker dat je hond dat niet doet uit tekorten in zijn voeding, iets wat nu een zeker feit is. ::)


Veel succes en je hondjes zullen er zeker blijer van worden. ;D
Door Lizzy
#356172
Vers hoeft niet de oplossing te zijn voor het eten van poep. Hoewel het altijd het proberen waard is, te meer daar brokken niet echt gezond hondenvoer is (en Hill's bevat wel heel veel ongezonde stoffen).

Kijk je wel uit met het voeren van eetbare botten in combinatie met brokken? Ik weet niet of ze de heupbotten opeten? Botten die ze opeten, die hebben zeer zuur maagzuur nodig om goed te verteren. En brokken maakt het maagzuur te alkalisch.
Door nickki
#360288
Mijn bouvier at ook al de lekkere drollen op onderweg. Ook sinds ik compleet over ben op kkv is dat over. Hij doet het niet meer :D

groet nickki
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door