Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Desiree van de Beek
#3190031
Onze hond ( west highland white terrier) is een ongelofelijk kieskeurige eter.
Hij is 9 jaar oud en hij lust alleen maar kvv van Prins of Energique. Zou hem zo graag wat meer variatie willen aanbieden maar hij lust het niet.
Heb al vaker carnibest duck farm food fresh geprobeerd en heb nu weer rollen van Alaska gekocht, maar ook hier haalt hij zijn neus voor op. Hij laat dan gewoon 2 dagen zijn eten weer staan en kijkt me alleen maar zielig aan :'(
Het mag al niet te bloederig zijn en niet te grof.
Iemand nog andere suggesties om te proberen?
Groet Desiree
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3190091
Rodi misschien ofzo. Klinkt als dat de voorkeur gegeven wordt aan fijn en plat en als dat zo is, vallen velen kvv's gewoon af. Kan je daar vreselijk moeilijk over doen, als hij de E en P wel goed eet, dan zou ik daarbinnen variëren. Misschien zelf een keer een eitje erbij doen en een hapje vis.
Door Desiree van de Beek
#3190150
Rodi koop ik idd wel eens de lamshart dat lust hij wel.
Eitje heb ik nog nooit geprobeerd ga ik eens proberen. Vis lust hij alleen zalm, en ook nog niet rauw, dat zal wel niet goed zijn toch ? Het is echt een lastige eter :'(
Raw 4 dags is ook van Rodi? Lijkt dat op de gewone Gewone Rodi schijven?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3190157
Desiree van de Beek schreef:Rodi koop ik idd wel eens de lamshart dat lust hij wel.
Eitje heb ik nog nooit geprobeerd ga ik eens proberen. Vis lust hij alleen zalm, en ook nog niet rauw, dat zal wel niet goed zijn toch ? Het is echt een lastige eter :'(
Raw 4 dags is ook van Rodi? Lijkt dat op de gewone Gewone Rodi schijven?
Zalm (en andere vis) uit blik kun je als tussendoortje wel geven. Wel die op water of eventueel olijfolie nemen.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3190283
Heb je ook al eens pup varianten geprobeerd van bv carnibest of...of..., dit omdat vaak alles hetzelfde is(wel even zelf goed controleren),als de gewone versies, maar gewoon fijner gemalen.
Misschien is oervoer of alroda iets voor je om te proberen>
Door Desiree van de Beek
#3190373
Dank voor het meedenken. Vis ga ik zeker proberen!!! Vandaag nog een keer Alaska geprobeerd een hapje op een lepel aangeboden ( ja ik weet het :D ) en toen hij eindelijk geproefd had heeft hij zijn bakje leeggegeten :)
Gebruikersavatar
Door Rico
#3190578
Of smaken mengen. Dus steeds een klein beetje van het nieuwe voer bij iets wat hij wel graag eet. Steeds een beetje meer. Of wat pens erdoorheen. Dat heeft een sterke geur en smaak, meeste honden lusten dat graag. Lust hij pens?

Rico eet redelijk. Maar paard en vis valt niet zo in de smaak.
Paard eet hij wel met een beetje zalmolie eroverheen.
En de vis uit de droger, snackjes van gemaakt, eet hij ook gewoon.
Dus nu heb ik een keertje een beetje van de vis variant in kokosolie kort aangebraden. Dus een soort platte hamburger, 1 seconde de ene kant, 1 seconde de andere kant en nu eet hij het ook 'gewoon' . Niet van harte, maar ik zie graag dat hij toch iets met vis eet ;)
Door Linda248
#3191609
Rodi Pens & Hart gaat er ook vaak goed in wanneer ze wat kieskeurig zijn. Raw4Dogs is ook van Rodi maar wordt elders gemaakt, is ook fijn gemalen maar wel net wat grover dan de hamburgers en zit in worsten. Via de website van Raw4Dogs kan je nu wel een gratis worst aanvragen om te proberen.

Mijn ene hond is heel kieskeurig en eet normaal nooit puur kip of puur vis, van Raw4Dogs wel dus ik heb het idee dat de grondstoffen iig vers zijn :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door