Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door PollekeD
#3187405
In ene had ik een ingeving....
- als groente een gezonde aanvulling is
- en kruiden gezond zijn
- zullen kruiden dan niet ook gezond zijn voor honden?
Ik drink dagelijks kruidenthee en laat altijd maar kort trekken . Sinds enkele weken doe ik het zakje daarna legen en door het kvv.
Zijn er meer mensen die dat doen? Wat vinden jullie hiervan? Zijn er kruiden die slecht zijn voor honden?
Door Lizzy
#3187431
Het hangt er vanaf wat voor kruiden het zijn. Maar eerlijk gezegd denk ik dat jij het gunstige van je thee naar binnen hebt gewerkt en je je honden het afval geeft... En de inhoud van een theezakje is niet te vergelijken met verse gepureerde groenten natuurlijk. Qua voedingsstoffen.
Door Diego
#3188980
Ik weet niet welke kruidenthee je drinkt en welk merk, maar dit zou ik nooit doen. In heel veel thee zit echt rommel ( ook voor de mens niet zo fijn). En om het zakje nu open te maken en door het voer te doen, lijkt mij persoonlijk niets toevoegen, wie weet wat erin zit en wat voor uitwerking het heeft. Als je dan kruiden wil geven kun je je beter verdiepen in (verse) gedroogde kruiden waar de hond echt wat aan heeft en wellicht op dat moment behoefte aan zou kunnen hebben en geen inhoud van een theezakje. :biggrin2: wel origineel bedacht!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door