Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Debbie123
#3186841
gister onze boxerpup gehaald,zooo leuk!!!
Daar stond hij op rc brokken. was even vergeten hoeveel een brokkenhond drinkt en de hoeveelheid hoopjes.
Vandaag kvv gegeven,ontlasting net al dikker als gister,was gister beetje slappe hap. Ik neem aan dat het drinken hiermee toch een stuk minder word??
Door Anne in Zweden
#3186855
Debbie123 schreef:gister onze boxerpup gehaald,zooo leuk!!!
Daar stond hij op rc brokken. was even vergeten hoeveel een brokkenhond drinkt en de hoeveelheid hoopjes.
Vandaag kvv gegeven,ontlasting net al dikker als gister,was gister beetje slappe hap. Ik neem aan dat het drinken hiermee toch een stuk minder word??
Jalooooeeeerrrrssss!!! Fotoooooo!!!! Ik wil ook een boxerpuhuhuuuup! :D

Ik denk dat de ontlasting nog wel even onregelmatig kan blijven tijdens de overstap. Welke kvv geef je? Sommige kvv's zijn vrij vet, dat kan ook de ontlasting beïnvloeden. Maar vooralsnog zou ik me daar niet druk over maken. En inderdaad, het drinken wordt straks ook minder, maar zal ook niet van de ene dag op de andere zijn.

Leuk hoor, een boxerpup! Calimero, pieppiepHOI! ;D
Door tessa
#3186870
Leuheuk!!, ik wil ook foto's :D Waar komt ie vandaan?

Wat betreft de kvv, super dat je de overstap maakt. Je zult zien dat het belachelijk vele drinken gelijk stopt. De ontlasting kan de eerste dagen wat wisselend blijven hoor, dat heeft ook met alle spanningen te maken. Als ik ergens ander een boxer pup koop gaat deze vanaf het eerste moment dat ik haar heb over op kvv/barf, gaat altijd goed.
Door Debbie123
#3186871
ik geloof dat een foto erop zetten nog een hele studie is, kan het niet terug vinden.

Het is de bedoeling dat hij eerst op kvv gaat en zoetjes aan op barf :)
Door Anne in Zweden
#3187397
Ooow, wat een lekkere snoetepetoet! Boxers zijn zoooo leuk! Eens een pup, altijd een pup, haha!

Geniet maar lekker van je prachtige pupperd. Is de ontlasting al wat beter, en drinkt ze al wat minder?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door