Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3179747
Meteen gekeken! :)
Er is maar één plaats die voor mij bereikbaar is, waar ik KVV kan ophalen. Dat bedrijf werkt op het moment aan hun website. :biggrin2: Nog eventjes wachten en dan kan ik uitzoeken wat ze verkopen....

Ps. op voerwijzer.nl kreeg ik iets raars te zien. Gegoogled en het blijkt voerwijzer.com te zijn. ;)
Wel een handige site hoor!! :)
#3179976
Ik heb net bij Natuur & dier vlees besteld (van hun eigen merk en van Dagomeat), van allebei 3 varianten. Daarnaast heb ik sardientjes en makreel besteld. Ik ben heel benieuwd. Bandit heeft nog nooit iets anders gehad dan KVV.
Die vis moet ik geloof ik als snack geven en het gewicht van de KVV aftrekken?

Spannend...... :biggrin2:

Het wordt dinsdag al bezorgd, dus dat is wel heel fijn zo voor de kerst. :)
Heeft Bandit ook een lekkere kerst, met de extra vis-hapjes erbij. :)
#3180009
Border Bandit schreef:Ik woon tussen Arnhem en Nijmegen en heb geen auto. Het bedrijfje wat ik gevonden had op 'jouw' site zit in Lent. Hun site werkte nog niet helemaal i.v.m. veranderingen, maar voor zover ik heb kunnen zien hebben ze een eigen merk.
Kijk eens op de site van dieza.nl deze bezorgen bij jou in regio aan huis en hebben diverse merken, dan kan je wat uit proberen, ook levert barfproducten van dogmeat.
#3180143
Alroda, van dezelfde eigenaar van darf heeft allemaal enkelvoudige smaken. Het is een andere website om op te bestellen, maar je kan samen met een bestelling darf laten leveren en dan wordt bij bezorging ook geen transportkost aangerekend als je in het totaal aan het minimum bedrag komt. Let wel op, voor een hond moet je nog pens toevoegen (voor een kat hart) wat ook in rollen leverbaar is.
#3180537
Border Bandit schreef:Hartelijk dank voor alle tips!

Daily meat bezorgt niet en is voor mij te ver om op te halen.
Tinlo heeft barfmenu en dat verdraagt mijn hond niet goed.

De sites versvoer.nl en kvvhond.nl zijn erg handig! Wat het voor mij dan weer moeilijk maakt, is dat ik niet weet welk merk goed is en de keus is daar zo groot!

Fijn om te lezen dat de kans op hagel in de wild-variant van Darf wel mee zal vallen! Het idee dat Bandit kogeltjes doorslikt, of erop kauwt! Brr.

Rico, ik heb meteen aantekeningen gemaakt van de producten waarmee ik kan beginnen met barven voor Bandit (eendennek, - vleugel en konijnkarkas). Handig dat je dat erbij gezet hebt. ;)

Misschien is het voor nu het makkelijkst om zo'n gemixte doos bij Natuur&dier te bestellen.
Ik heb ze gister een mailtje gestuurd met de vraag waarin het verschil zit tussen de natuur&dier worsten en de kvv-worsten, de laatste zijn namelijk duurder. Ik zal een dezer dagen vast een reactie krijgen. ;)

Soms is veel keuzes best lastig als je er veel te weinig vanaf weet.......hihi.
De premiumvarianten van Tinlo bevatten dierlijke vezels, dit is konijn (oren geloof ik). Dit staat er niet op dus houd daar rekening mee en voer evt de niet premium varianten als je nog niet zeker weet wat wel en wat niet goed gaat ;)
#3180612
Bedankt voor het meedenken!

Frodo Quin, ik heb op alroda gekeken. Wel mooi dat je dat samen met Darf kunt bestellen. Eigenlijk hebben ze alleen konijn voor Bandit. De rest is rund of kip. Van de darf mag Bandit nog maar 2 producten omdat in alle andere ook rund en/of kip zit. Met 3 soorten is het wel lastig om boven de 50 euro te komen.
Zo jammer he, dat bijna in alles rund of kip zit. Ik ben zo tevreden over hun kwaliteit.

Linda248, goed dat je dat aangeeft! Vooral met allergieën is het erg belangrijk om te weten wat er precies in het voer zit. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door