Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door san :)
#3141281
Ja ik geef het al jaren op vakantie. Gaat in een moeite door. Vind het kwalitatief goed spul. Wel erg duur maarja voor de vakantie knijp ik een oogje dicht. En twee hondjes die niet aan de race gaan of eten wat bederft is me ook wat waard


Sent from my iPhone using Tapatalk
Door Lizzy
#3141378
Volgens mij is de hoeveelheid op de verpakking niet juist. Dat zou je even na kunnen vragen bij K9.

En verder vervangt het in mijn ogen geen verse KVV. Gevriesdroogd is mooi, maar leuk voor de vakantie.
#3141520
Ik zag idd ook ergens een reactie dat de hoeveelheid op de verpakking niet klopt. En het is maar tijdelijk voor tijdens de vakantie. Er wordt ook
nog wel een stukje vlees bij de slager gehaald  :)
Gebruikersavatar
Door TTtje
#3143290
Net terug van vakantie en had de lam variant mee maar het was hier geen succes. (Ik had gelukkig nog voor 7 dagen kvv mee)De eerste keer at madame het in 1x op alleen daarna moeten mengen met plakjes worst of wat kipfilet en fijn prakken omdat madame het anders echt niet at
Door tt-tjes
#3143672
[quote="TTtje"]
Normaal is ze absoluut geen moeilijke eter (behalve fazant moet ze niet)  .......

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
[/quote]

Haha, is dat een TT kwaal, hier werd fazant ook onmiddellijk uitgetuft.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door