Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Peet
#350286
[quote="Audrina"]
Hier ook 3 bonte geiten hoor. ;D En die staan deels op CB, deels barf. Dus ik denk dat het idd niet aan de Bibi ligt, maar gewoon aan het gras. ;)
[/quote]

Idem hier...... ;)
Door Pyts
#350507
Ook hier in de voortuin bevindt zich sinds enkele weken fries stamboekvee... ::) Gelukkig houdt ze alles binnen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#350556
Hier lusten ze ook wel een hapje gras, maar niet alle gras is goed, ze zoeken het wel uit. Ze kotsen er niet van , dus het is niet omdat ze ergens last van hebben.
Door Jan S
#350667
IK heb ook twee koeien en een stier, met happen eten ze het, pas overgestapt op bibi, maar daarvoor deden ze het ook al
En appeltjes daar zijn ze ook gek op
Door Doedels
#351369
Ik heb kattengras voor de boy's gekocht zodat ze van het siergras in de tuin afblijven. Gelukkig helpt het. Ze eten overigens cb/barf (en gras dus) ;D
Door Elvira
#351921
Hier ook een graseter. Momenteel is hij inderdaad veel aan het grazen. Ik denk dat het gras nu lekker is. Helaas moeten we nog wel maaien ;)
Door Nelly
#351929
Hier wordt het gras ook zorgvuldig geselecteerd en er wordt niet gekotst naderhand. Of ze selecteren op smaak of toch op stofjes die ze nodig hebben en die misschien vrijkomen als ze op het gras kauwen. Maak me er geen zorgen om. Zeg altijd tegen Thei: dalijk nog ff de geiten op stal zetten ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door