Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door westie
#344279
Nu barf ik parttime (3x in de week), echter krijgt ze verder bibi. Nu gaan we naar frankrijk op vakantie. Erg leuk in het bos bij een rivier etc. Maar nu even over het voer. Allereerst moet ik zeggen dat ik erg blij ben met de barf lijst in de bieb. Echter weigert mijn hond organen te eten (zelfs in de kvv laat ze hele stukken liggen) en kip wil ze niet vaker dan 1 keer per week eten. Dus twee weken volledig barfen zit er niet in. Nu las ik terloops dat er in de franse supermarkten soms ook kvv te vinden is (stond helaas geen naam gemeld). Kan iemand mij vertellen welk kvv dit is en in welke grote supermarkten dit dan eventueel te vinden is? Alvast bedankt.
Door Elvira
#344280
volgens mij is Duck te krijgen in Frankrijk. Op een mailing-lijst over goldens vroeg een Franse fokster of iemand ervaring had met Duck, vandaar. Op de website staan de verkoop-adresen in NL en BE. Misschien ook van Frankrijk ?
Door Peet
#344308
Ik kom regelmatig in Frankrijk, maar ik heb daar nog nooit een KVV gezien. Misschien ligt het aan de regio hoor, dat zou kunnen, maar in de Dordogne ben ik het niet tegen gekomen.

Maar het goede nieuws is wel, dat je in grote winkels als Champion, Lidl, Aldi en Intermarche goedkoop aan je vlees kan komen :D ;).

In de Bieb vind je een franse Vakantie-barflijst, met de vertalingen van de diverse soorten vlees.
Laatst gewijzigd door Peet op za 02 jul 2005, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Timmy
#344311
Ik heb wel eens een soort versvlees voor de hond gezien, ook compleet... maar hoe dat heette en wat dat precies was, durf ik niet te zeggen. Ik koop altijd gewoon vlees voor Tim, dus ik heb er verder niet op gelet eigenlijk.
Ze verkopen wel van die grote worsten a-la Rodi... maar of dat compleet is??

Gr.
Linda
Door westie
#344796
[quote="Peet"]
Ik kom regelmatig in Frankrijk, maar ik heb daar nog nooit een KVV gezien. Misschien ligt het aan de regio hoor, dat zou kunnen, maar in de Dordogne ben ik het niet tegen gekomen.

Maar het goede nieuws is wel, dat je in grote winkels als Champion, Lidl, Aldi en Intermarche goedkoop aan je vlees kan komen In de Bieb vind je een franse Vakantie-barflijst, met de vertalingen van de diverse soorten vlees. :D ;).[/quote]



Bedankt, maar dat is nu juist het probleem. Ze barft wel al parttime, maar wil geen organen weigert vaak kip. Als ik dan ineens geheel zelf samenstel, krijgt ze echt niet hetgeen wat volgens mij wel zou moeten. Of kan dat voor 2 weken geheel geen kwaad?
Laatst gewijzigd door westie op zo 03 jul 2005, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#344800
[quote="westie"]
Bedankt, maar dat is nu juist het probleem. Ze barft wel al parttime, maar wil geen organen weigert vaak kip. Als ik dan ineens geheel zelf samenstel, krijgt ze echt niet hetgeen wat volgens mij wel zou moeten. Of kan dat voor 2 weken geheel geen kwaad?


[/quote]

Voor 2 weken zou ik me niet zo druk maken hoor ;), dan maar geen orgaanvlees of kip in de vakantie. In 2 weken tijd loopt je hond echt geen ernstige tekorten op als ie de rest van het jaar gezond eet.
Door westie
#347080
[quote="Elvira"]
ik zag trouwens in Frankrijk bij zo'n grote supermarkt hele konijnen liggen (met kop en al), ook lekker :P
[/quote]
Dan zit ik met 3 huilende kinderen op de camping. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door