Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ruisje
#3021205
[quote="Martine-Tom"]
Klopt het dat je van Belgie komt?
Zo ja, ik geloof niet dat alle merken die we hier kennen daar ook verkrijgbaar zijn  ;)
En waarom neem je dan niet als tussenweg een kvv met bot als calcium en een premix, mss dat je je daar wat fijner bij voelt, als je jezelf ooit zou verwijten dat je kvv bent gaan voeren als ze wat gaat mankeren...dart wil je ook niet  ;)
Ik weet eerlijk gezegd zo even geen merk wat bot en premix heeft maar die zullen er vast wel zijn  :)
[/quote]
Carnibest en ook Degomeat, dacht ik.
Door Ruisje
#3021215
[quote="Martine-Tom"]
CB heeft toch een calciumpreparaat?
[/quote]
Ik ga nu twijfelen... en gelijk checken. ;)
...
Check: Nee, volgens de voerwijzer is de calciumbron bot! :)
Laatst gewijzigd door Ruisje op vr 14 nov 2014, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#3021217
[quote="Lizzy"]
Carnibest heeft gemalen bot.
[/quote]Ah tnx, en volgens mij in Belgie ook verkrijgbaar, als het klopt dat TS Belse is  :)
Door M@rina
#3021239
Of je brok voert of vers, de keuze is aan jou maar als je voor vers kiest, probeer dan wel kwaliteit te voeren en dat is geen smuldier of rodi.

Ook in België zijn tegenwoordig aardig wat merken kvv te krijgen weliswaar afhankelijk van waar je woont. maar bijv www.lupa.nl bezorgt in belgië en zij verkopen verschillende kvv's zoals Alaska, Bandit, Darf, Haaksbarf, ropadog, Tinlo barfmenu, Shaweca en ze hebben een eigen merk; lupamixen.
In dit rijtje zitten hele dure en minder dure merken maar ze hebben wel allemaal een natuurlijk calciumbron en natuurlijke vitamine en mineralen.
Combineer goedkopere merken zoals Darf, shaweca en het eigen merk met  bijv 2 duurdere merkenen kies zoveel mogelijk verschillende diersoorten. Als je naast bovenstaande ook af en toe de kip van smuldier voert zal je hond daar niet van om vallen.
Door Gittje
#3030352
Hier ook een Belg, en in een straal van 20 km zijn slechts 3 merken te vinden: Duck, Rodi & Degomeat. Ik ben aan het overschakelen van Duck naar Degomeat, omdat het iets goedkoper is, maar vooral omdat er geen granen aan worden toegevoegd.

Als je echt twijfelt kan je ook een paar dagen brok afwisselen met een paar dagen KVV.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door