Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cindy de Wolf
#3007303
Het moest er een keertje van komen. We hebben deze week met de boekhouder de cijfers besproken, en gezien alle stijgende kosten. Moet de prijs van DARF omhoog. Dit is gelukkig voor het eerst in bijna 3 jaar, maar noodzakelijk. Op een enkele uitzondering na gaan de prijzen met 35 cent per kilo omhoog. De oorzaak stijgende vraag naar de grondstoffen -> lees duurdere inkoop, stijgende verpakkingsprijzen, en gewoon meer verkoop waardoor de grondstoffen van verder weg komen. De nieuwe prijzen gaan in per 1 november, helaas
Door Danny
#3008255
Tjee wat een prijsstijging zeg....ik krijg echt geen 10% loonsverhoging van mijn baas....
Blijf het erg mooi en een fijn KVV vinden maar wel prijzig.
Door Danny
#3008375
Ach ja dat is ook wel zo. En zoals ik al schreef ik vind het een fijn kvv, dus zal het toch gewoon blijven voeren.
Maar een prijsstijging van 10% is best fors, dat krijgen wij er qua salaris ook niet bij  ;)
Door M@rina
#3008513
[quote="Danny"]
Ach ja dat is ook wel zo. En zoals ik al schreef ik vind het een fijn kvv, dus zal het toch gewoon blijven voeren.
Maar een prijsstijging van 10% is best fors, dat krijgen wij er qua salaris ook niet bij  ;)
[/quote]

Darf al sinds ik het ken 17 euro, als ze jaarlijkse een prijsstijging gelijk aan de inflatie zouden hebben doorgevoerd had je er niet zoveel van gemerkt (gemiddeld 2,2% per jaar), zo ineens 10% is best veel maar het blijft een kwalitatief goed product, alleen was mijn laatste doos vergeven van de knoflook, en daar houdt Teun niet van.
Door Elizaw
#3008772
Laatste prijsverhoging was april/mei 2011, dus valt wel mee, alleen is het denk ik handiger om het om de twee jaar te doen, dan is het niet ineens zoveel, dan groei je er in mee  ;D
Ben benieuwd of er meer merken volgen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door