Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2981694
[quote="TessaThomas"]
;D Ik ben net zo ongeduldig hoor.
[/quote]

Haha dan herken je vast ook het elk half uur de mail controleren of er al een antwoord binnen is?

Ik heb natuurlijk weer de domme actie om het email adres verkeerd in te vullen, kreeg ik pas vannacht te zien, dus net naar het goede adres een bericht gestuurd dus kan ik weer elk half uur ongeduldig mijn mail checken  :biggrin2:


[quote="fransbulletje"]
Weet niet of de specials ook al op voerwijzer staan maar op hun website worden ze apart genoemd.
[/quote]

Ja ze staan op voerwijzer, niet de samenstelling in procenten (vet, eiwit etc) maar wel wat het qua ingredienten bevat. Die Intestinal klinkt wel interessant dus die houd ik even in mijn achterhoofd, ga er ook wat meer over opzoeken zoals ervaringen.
#2982000
Ik heb gebeld, zenuwlijer dat ik ben kon ik niet langer wachten  :crazy2: 

Hij had mijn mail al even snel gelezen maar hij wilde hem sowieso eerst doorsturen naar de DA waar hij mee werkt (die de specials heeft ontwikkeld), dus die krijg ik ook nog tegoed. Maar echt een hele aardige vent was dat, ondanks dat hij ook in de winkel stond en het eigenlijk erg druk had heeft hij al mijn vragen beantwoord en uitleg gegeven over de specials, klonk als iemand met passie voor zijn werk  O0 Ook moest ik even de site in de gaten houden, ze hebben/krijgen nieuwe producten wat ook interessant voor Bink klonk.

Sowieso gaat het nu wild worden, dat is 8.15% vet volgens de laatste controle (ca. 1,5 mnd geleden) konijn is met zijn 13...% vrij vet (voor Bink dan) want dat komt door de geit, rund etc die er in zit (daar had ik overheen gelezen)..

Ik ben erg benieuwd hoe Bink het op darf gaat doen.
Gebruikersavatar
Door pluk
#2982142
Je zou de vetpercentages even moeten nakijken maar oervoer heeft enkelvoudige malingen van haas, geit, lam, schaap, konijn en nog wat vogels.

Darf wild werd hier goed gegeten. Is alleen niet enkelvoudig
#2982148
[quote="pluk"]
Je zou de vetpercentages even moeten nakijken maar oervoer heeft enkelvoudige malingen van haas, geit, lam, schaap, konijn en nog wat vogels.

Darf wild werd hier goed gegeten. Is alleen niet enkelvoudig
[/quote]

Dank je, ga ik meteen even opzoeken.

Klopt dat wild niet enkelvoudig is, maar er zit geen kip of eend in dus dat zit (hopelijk) wel goed, de soorten die er in zitten heeft hij al eens gehad en daar kreeg hij geen uitslag of jeuk van  :)  De meeste kvv die niet enkelvoudig zijn bevatten kip dus vandaar dat ik naar enkelvoudig op zoek was.
#3010638
Even een update, wel zo netjes  :biggrin2:

Ondertussen al een tijdje Darf wild en tot mijn verbazing gaat het perfect, eindelijk is het stoepkrijten over en heeft hij normale ontlasting, zelfs Tinlo konijn bijgevoegd voor iets meer afwisseling ik was bang voor harde keutels maar nergens last van. Elke dag is het nu dezelfde structuur én kleur, pff echt een verademing.

Bink zal er ook blij mee zijn want op het laatst durfde hij niet eens meer te poepen, dan ging hij zitten en tijdens het persen stopte hij en ging het later weer proberen, soms was het gewoon geel/wit gruis met bloed wat er uit kwam. Nu is er niks aan de hand, hij lijkt zelfs meer energie te hebben  :D

Nu op het gemakje rondkijken voor een extra smaak/merk voor nog meer afwisseling, misschien is die nieuwe lijn van Darf wat maar daar lees ik liever eerst wat ervaringen over, zo goed als nu heeft hij het nog nooit gedaan dus het heeft geen haast..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door