Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door pevek
#2952386
Dag Barfplaats vrienden,

Ik ben Peter en sinds 2maand in het bezit van een Toller pup, naam Jesse. Hij is nu bijna 4 maand en sinds kort na veel wikken en wegen begonnen met het geven van vers vlees KVV van naturis. Wat mij is opgevallen met het lezen van de forums over vers vlees,dat er vrij weinig over het merk Naturis wordt gesproken. Het kan aan mij liggen maar is dit geen goed merk of wordt er iets anders aan geraden?
Door M@rina
#2954834
Naturis heeft 2 soorten de complete variant en Naturis barfdiner. Mijn voorkeur gaat uit naar Naturis barfdiner, omdat je bij dze variant diersoorten af moet wisselen om het compleet te maken, er zitten geen onnatuurlijke toevoegingen in.

en verder wat ijn voorganger schrijft. Verschillende merken en diersoorten afwisselen.
Door fransbulletje
#2955451
Jaren geleden ook Naturis gegeven maar veel problemen gekregen.
Ontstoken oren, ogen, neusplooien de één werd te zwaar en de ander viel ervan af.
Kortom hier was het geen succes.
Ze kregen de complete soorten van verschillende dieren.
Ook waren de worsten erg verschillend van samenstelling, van mooi vlees tot smurrie die uit de rol spoot.

Terug op de Carnibest verdwenen alle problemen.
Door M@rina
#2955454
[quote="pevek"]
Ik geef de compleet met afwisselend van verschillende diersoorten. Is dat goed of is die barfdiner beter?
[/quote]

Ik zou lekker gaan afwisselen met de barfdiner en liefst ook nog wat andere merken erbij.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door