Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2952270
Als we de goldenpup krijgen staat die op smuldier compleet en brokjes
de brokjes neem ik niet eens meer mee hihi want zet hem meteen op barf en soms KVV

smudier waar die ook op staat vind ik zelf  een leuke aanvulling maar niet als volledig goede KVV

we hebben besloten ook met deze pup  meteen over te gaan op a barf met in het begin ook soms een KVV dag

de andere honden deden het goed op carnibest compleet (en daarnaast barf)

maar ook de degomeat compleet heb ik wel eens als aanvulling gehad

welke kvv is echt een van de betere ? en zijn dit goede KVV

alvast bedankt
Door Lizzy
#2954568
Weet je wat ik vind? Dat je met KVV merken niet op 1 paard moet wedden. Gewoon zoveel mogelijk merken en smaken met elkaar afwisselen!
Door Greece
#2954675
Kijk anders eens op voerwijzer.com
Daar staat heel veel over welke kvv's er zijn en in welke samenstelling.
Door M@rina
#2954819
[quote="Lizzy"]
Weet je wat ik vind? Dat je met KVV merken niet op 1 paard moet wedden. Gewoon zoveel mogelijk merken en smaken met elkaar afwisselen!
[/quote]
Dit dus en goed kijken naar de samenstelling, welke calciumbron (liefst gemalen bot) en hoeveel % bot zit er in. Voegen ze iets toe of is het puur natuur, in het laatste geval moet je sowieso verschillende diersoorten afwisselen.

Carnibest voegt vitamine en mineralen toe, nergens voor nodig want ze hebben ruimschoots voldoende diersoorten in het assortiment,ik vind dat jammer. smuldier vind ik niet zo goed (voegt ook van alles toe). merken die ik graag aanbeveel zijn:
Alaska, All animal Barfmenu, Carnivoer, Darf, Bandit, Versvoer, Tammenga, Tamro, Haaksbarf, Ropadog, Spykie, Shaweca.
Keus genoeg en hoe meer je kunt krijgen hoe beter, wat mij betreft.
Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2955455
[quote="Lizzy"]
Weet je wat ik vind? Dat je met KVV merken niet op 1 paard moet wedden. Gewoon zoveel mogelijk merken en smaken met elkaar afwisselen!
[/quote]


oke dan deed ik het voorheen dus wel goed
wij hebben allerlei KVV gehad van veel verschillende soorten ,
een carnibest leverancier die wees me er op dat ik dan in die week de verhoudingen door elkaar gooide pff dat maakte me aan het twijfelen want voor mijn gevoel kwam het over als een zooitje ongeregeld toen ik dat hoorde
maar nu las lees ik hier dus ook weer zoveel verschilldende soorten dus ik ga dat toch weer doen

nog 1 vraag : doelen jullie dan over de KVV compleet of
de ene dag kvv vis- dan kvv rund- kvv kip enz ????
Door M@rina
#2955722
De meeste merken die ik noemde zijn enkelvoudige kvv's. Dit betekent dat er per verpakking 1 diersoort in zit:
(In darf zitten 4 diersoorten, in versvoer ook en in tamro zit meestal 2 diersoorten eendenbot met iets anders.)
je kunt ze gewoon al die merken onderling afwisselen.
Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2961010
even een vraag ik geef naast barf heel soms kvv voor het gemak maar wil verschilldende merken nu inslaan
maar heb een pup van 7,5 weken kan ik dan gewoon kvv geven of moet dit kvv voor puppys zijn?
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2961025
Kvv voor puppies is fijner gemalen, er zit geen verschil in samenstelling, voor zover ik weet. Ik zou voor de gewone kvv gaan
Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2961144
oke als het alleen fijner gemalen is dan ga ik inderdaad toch voor de gewone
dank je wel voor je antwoord
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door