Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door CavaliersLokeren
#345091
Het eten verloopt goed.
3 of 4 maal een portie van 50gr Duck (200 gr voorgeschreven hoeveelheid)
Tot op heden maak ik mij niet echt zorgen om de ontlasting, het merendeel vrij goed gebonden.
Yara, ongeveer acht maand, eet minder of soms niet. Jaloers of stress door het nieuwe pupje, hier moet ik nog even afwachten.
Door CavaliersLokeren
#349088
Fleur (9weken) is nu iets meer dan een weekje bij ons.
Deze lieverd werd door de fokker afgespeend op korrels. Daar ons Yara een duckertje is tot onze grote tevredenheid was het de bedoeling Fleur asap op duck te plaatsen.
Dit heeft plaatsgevonden vanaf de eerste maaltijd bij ons. Wel aangevuld met enkele korreltjes carbobel voor de darmpjes. Ze heeft geen last gehad van diaree de stoelgang was in het begin ietsje dunner maar zeker niet plat.
Yara is destijds op pupyvoeding in blik + korrels afgespeend en bij ons verder tot drie maand op pupyvoeding in blik gevoed en daarna Duck. Deze pupyvoeding in blik had een veel plattere stoelgang tot gevolg bij Yara destsijds dan de plotse overstap op Duck bij FLeur nu.
Mijn (beperkte) ervaring bij het overstappen voor een pupje op Duck (vers) is zeer positief.
Beiden zijn dus Cavalier King Charles Spaniels.
Aan allen bedankt voor de tips, op en aanmerkingen. ;)
Door pollekind
#349244
Wat goed hè Dirk dat het zo lekker gaat met de Cavjes!En Yara eet zij al weer wat beter?Mijn Cavaliertjes aten eerst ook vaak met lange tanden maar KVV gaat er gelukkig nog steeds in zonder morren.Ik heb dan wel nooit geen Cavalier als puppie gehad,ze kwamen beide toen ze al volwassen waren,maar Cavaliers staan er al bekend om dat ze vaak slecht eten.Maar toen ik eenmaal de overstap nam naar KVV hebben ze nooit meer slecht gegeten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door